- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A když už budou řešit ulici Nádražní u Lihovaru, bylo by skvělé (s ohledem na to, že tam v tu chvíli tramvaje nebudou moct jezdit), aby taky opravili most přes vlakové koleje (Nádražní <-> Na Zlíchově), aby na něm nemusely jezdit tramvaje rychlostí 0,5m / hodinu.
A ještě úplně nejlepší "ale" bude to, že náhradní autobusy budou asi jezdit v aktuálně opravované ulici K Barrandovu. Tedy pokud nebudou jezdit skrz údolí.
"Koleje v Nádražní mají mimo jiné například shnilé pražce."
Vážně jsou tramvajové koleje v Nádražní ulici na dřevěných pražcích? Připomíná mi to
"Mami, mami, brácha je mrtvej! Strejdo, má hlavu v troubě a tráví se."
"V naší elektrický troubě? To snad ne!"
Třeba tam soudruzi zkoušeli nějakou novou technologii co měla šetřit beton. Pražce zalili do betonu při výrobě panelů a pak na to nasadili koleje... :-D
Lze tedy očekávat nasazení kloubových autobusů X12 na trase Smíchovské nádraží (B) - Sídliště Barrandov a běžných autobusů X20 na trase Smíchovské nádraží (B) - Hlubočepy a zvláštní linku 30 v trase Sídliště Barrandov - Hlubočepy na které by bylo 5 vozů?
V této nové poloze budou ovšem tramvaje jen velmi obtížně honit Karla Drdu
Aspoň na něj budou agresivně zvonit.
Se divím, když to z redakce mají tak blízko, že někoho nepošlou, aby pořídil aktuální a hlavně vlastní fotky, na které by měli také práva k užití. Takhle vykradli obrázky ze StreetView a ani se o tom neobtěžovali zmínit...
V Praze přibyde další zbytečný semafor.
Takže tramvaj, jedoucí Nádražní do centra pojede proti autům, jedoucím z centra. Snad bude mít tramvaj zvýšené těleso. Ale přesmyk u lihovaru bude masakr, auta směrem na Zlíchov proti tramvajím. Současné normální křížení kolejí při odbočení vlevo se změní na nečekané křížení při jízdě přímo.
Taky nechápu, co je tak nebezpečného na křížení tramvaje při odbočení vlevo. Stejně se musí dát přednost protijedoucím autům, tak v čem je tramvaj nebezpečnější? Navíc, kam až ta tramvaj pojede na vlastním tělese? Od Křížové až k nádraží Smichov? V tom případě zmizí asi 50 parkovacích míst.
Od roku 80tého na to nesáhli? Tak to obrovská gratulace stavařům, kteří trať tehdy dělali, aktuálně jsou na dvojnásobku životnosti.
neříká hned druhý odstavec, že tam dělali havarijní opravy?