Diskuze

U dálnice D1 zaparkovala tramvaj, stojí u Čestlic na poli

Na dálnici D1 u Čestlic čeká na řidiče překvapení. Místo billboardu stojí za svodidly na poli tramvaj. Čestlice jsou přitom jedním z míst, kam by měla v budoucnu vést tramvajová trať.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Policie jela na místo situaci prověřit a představte si - zjistila, že je to skutečně tramvaj :D :D :D no a co

0 0
možnosti

Kdepak zaparkovala:-) Byla vyrazena z boji nasi Brnenskou bojovou salinou:-)

https://necyklopedie.org/wiki/Bojová_šalina

0 0
možnosti

Tak tak. A nebylo to hotový za 5 minut !

0 0
možnosti

Vždyť tu tramvaj museli sundávat jeřábem a to si muselo vyžádat omezení na dálnici a to by nemělo projít jen tak bez povšimnutí

1 0
možnosti

Proč by se to mělo týkat dálnice? Na ten pozemek se dostanete i z druhé strany

1 0
možnosti

K24a67r37e38l 63D12r92d75a

15. 5. 2019 6:52

"Vytěžování"? To jako, že Pepa z depa používá na opravy po Praze jezdících tramvají staré díly z odstavených tramvají a DPP provozují vrakoviště částečně rozebraných tramvají? (Nebo ty nové díly, až přijdou, jdou do vyřazených a prodávaných tramvají do Ruska?)

Aneb, DPP pracující s majetkem Prahy zajisté jako dobrý hospodář a vrakoviště? ;-D

Opět jsem získal větší důvěru k pražské sociální dopravě a větší ochotu ji platit. Tak hlavně, zda "nejedu načerno"? ;-)

1 1
možnosti

Na vás jsme čeklai!

2 1
možnosti

Zacatek nejake reklamni kampane. Podle ochoty MF Dnes spolupracovat a blizkosti bydliste agenta Burese to odhaduji na ANO.

4 0
možnosti

Přijde mi, že na tramvaj byla vyřazena nečekaně brzy. Na pražských kolejích jezdí přeci stále i mnohem starší vozy.

2 0
možnosti

Ovšem tyto vozy, narozdíl od T3, nelze kvalitně generálkovat (autobusy jsou na tom ještě mnohem hůře) a ani je použít jako vykázání rekonstrukce na nízkopodlažní. Víte kolik tramvají T3 a K2 "jezdí" na původních dokladech z 60. let? Ale je to fungl nová tramvaj? A důvod, za menší peníze dostal dopravní podnik novou tramvaj a i legislativně byl proces snazší.

Tudíž v Praze sice jezdí tramvaj, která je papírově 50 let stará, ale reálně ma tak 10 let a technicky odpovídá soudobým bezpečnostním normám. Nehledě na to, že poslední rekonstrukce probíhaly za použití nízkopodlažní střední části, což u té na fotce v článku nelze.

0 0
možnosti

R94a49d55e37k 57N20o60v26a77k

14. 5. 2019 22:32

Jestli je to nějaká ake zelených nebo automatů, tak doufám že ví, že stojí v ochranném pásmu dálnice, na cizím pozemku.

2 0
možnosti

pobavilo, díky autorovi tohoto frku ;-D

2 0
možnosti

Mali jej dat aspon dialnicnu znamku ako tej testovacej suprave metra v depe Zlicin ;-D. Nemohla by byt zachranena aspon pre napriklad MHD muzeum v Stresovicich?

1 0
možnosti