- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše ok jen ta celosíťová ze 160,- na 240,-, díky těmto pásmům.
Za 160 uz to pri tak velkem rozsireni uzemi na 24 hodin nebylo
udrzitelne. Po integraci rychliku uz i ze 7. pasma slo o neuveritelnou slevu. Za 160 ale zustala na 24 hod Praha a 4 pasma okolo, nebo za 150 na 24 vsechna vnejsi pasma. A 240 na cely kraj a den je porad velmi vyhodna cena.
V Praze a ve středních Čechách by měl vzniknout IDS SČK. Myslím si, že na Kladně opět vyjedou autobusy A, na Berounsku zůstane C, na Příbramsku D, ale linky E, F, H, I budou nahrazeny čísly nebo se zóny A, B, C a D rozšíří. Vcelku se divím, že nejsou vyčleněny čísla 270 - 750 pro regionální linky, 851 - 875 pro školní linky, protože jako fakt sorry, ale dávat školním linkám čísla 251 - 275 a trolejbusům 58 (51 - 68). Nevím trolejbusům bych dal 251 - 268.
Já bych zavedl jedno pásmo i do Brna, aby si konečně mohli plotňáci na Zelňáku koupit lístek na metro!
oni zase jezdí na lístek až do Rakouska nebo Slovenska, Pražák zatím nedojel ani na kraj Středních Čech :-)
co jsou platná pásma PID,když v mnohých stanicích nejsou pokladny a ve vlaku průvodčí prodají pouze celodenní lístky na PID
PID jízdenky si můžeš koupit v mobilu.
A opět Středočeši parazitují na Praze
V cem? Jizdu spoju PID vsude za hranicemi Prahy hradi Stredocesky kraj nebo primo obce, u zeleznice castecbe stat. Slevy mimo Prahu hradi bud stat, nebo take Stredocesky kraj.