- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
44 miliard a růst 6%? To tam poslali o dva vlaky víc?
Tak hlavně že dojde k úspoře CO2. To se mi ulevilo.
Může být. Ale při celním odbavení do každího kontejneru přibalit Tibetskou vlajku. Aby si Číňani nemysleli, že se dáme lacino.
Tady je jen škoda, že to neodjede z továrny po kolejích a že podíl železniční dopravy u nás je tak malý. Přál bych si v tomhle směru revoluci v dopravě.
Průměrná rychlost je jen 21 km/hod? To znamená, že ten vlak každou chvíli někde stojí. Jak dlouho pro představu tvrá překládka na ruské vagony? (pak se to musí opakovat z ruského na cinsky rozchod - ten je stejný jak u nás)
Na slovenskom prekladisku v Čiernej nad Tisov zo širokorozchodných na normálnorozchodné nie je žiadny problém, dnes technológia pri prekládke kontejnerového vlaku je schopná preložiť vlak o 30 vozňoch s kontejnermi za cca 30 minút !
Konečně někdo přišel k rozumu.
Jen ať se moc neradují, až Zeman postaví kanál DOL bude mít dráha utrum
Tí Číňania to riadne s tou železničnou dopravou rozbiehajú, aspoň na Slovensku.
"Na Slovensko sa po 17-dňovej ceste dostal prvý nákladný vlak z Číny, ktorý bude pravidelne voziť spotrebný tovar do celej Európy. V tridsiatke kontajnerov priviezli oblečenie, elektroniku aj súčiastky, pričom dlhý stroj prešiel 11-tisíc km. Ak všetko dobre dopadne, Slováci budú podobné vlaky vídať až 2 000-krát do roka. "
Jedním z velkých problémů dopravy po železnici je vykrádání vagonů. Takže až Škodovce někde v zakavkazských republikách (nebo na Moravě) vykradou pár kontejnerů s náhradními díly, či součástkami, rádi se zřejmě vrátí ke klasické dopravě lodí, resp. letadlem.
To se děje i tady. Proto fungují pojišťovny.