Diskuze

Středočeské podniky objevují Hedvábnou stezku, umožní rychlejší obchod

Zhruba 11 tisíc kilometrů dlouhá cesta mezi Čínou a Evropou zažívá v současné době renesanci. Doprava po ní je totiž levnější než letecká a rychlejší než lodní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

44 miliard a růst 6%? To tam poslali o dva vlaky víc?

0 0
možnosti

J87a48k94u17b 36K18o11s

17. 12. 2017 13:08

Tak hlavně že dojde k úspoře CO2. To se mi ulevilo.

1 0
možnosti

Může být. Ale při celním odbavení do každího kontejneru přibalit Tibetskou vlajku. Aby si Číňani nemysleli, že se dáme lacino.

0 4
možnosti
Foto

Tady je jen škoda, že to neodjede z továrny po kolejích a že podíl železniční dopravy u nás je tak malý. Přál bych si v tomhle směru revoluci v dopravě.

8 0
možnosti

J67i89ř82í 75H11o24r45á96k

17. 12. 2017 11:42

Průměrná rychlost je jen 21 km/hod? To znamená, že ten vlak každou chvíli někde stojí. Jak dlouho pro představu tvrá překládka na ruské vagony? (pak se to musí opakovat z ruského na cinsky rozchod - ten je stejný jak u nás)

0 0
možnosti

Na slovenskom prekladisku v Čiernej nad Tisov zo širokorozchodných na normálnorozchodné nie je žiadny problém, dnes technológia pri prekládke kontejnerového vlaku je schopná preložiť vlak o 30 vozňoch s kontejnermi za cca 30 minút !

3 1
možnosti

Konečně někdo přišel k rozumu.

3 0
možnosti

Jen ať se moc neradují, až Zeman postaví kanál DOL bude mít dráha utrum:-)

1 0
možnosti

Tí Číňania to riadne s tou železničnou dopravou rozbiehajú, aspoň na Slovensku.

"Na Slovensko sa po 17-dňovej ceste dostal prvý nákladný vlak z Číny, ktorý bude pravidelne voziť spotrebný tovar do celej Európy. V tridsiatke kontajnerov priviezli oblečenie, elektroniku aj súčiastky, pričom dlhý stroj prešiel 11-tisíc km. Ak všetko dobre dopadne, Slováci budú podobné vlaky vídať až 2 000-krát do roka. "

https://www.cas.sk/clanok/619861/do-bratislavy-dorazil-prvy-vlak-z-ciny-tovar-za-1-milion-dolarov-viezol-17-dni/

1 0
možnosti

Jedním z velkých problémů dopravy po železnici je vykrádání vagonů. Takže až Škodovce někde v zakavkazských republikách (nebo na Moravě) vykradou pár kontejnerů s náhradními díly, či součástkami, rádi se zřejmě vrátí ke klasické dopravě lodí, resp. letadlem.

1 4
možnosti

To se děje i tady. Proto fungují pojišťovny.

1 0
možnosti