- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..."říká náměstek primátora pro životní prostředí Petr Hlubuček (TOP 09 a STAN/ Spojené síly pro Prahu)". Nevykázaná volební agitace?
za těch 180milionů tu Hostivařskou přehradu mohli postavit snad i znovu.....
S tou revitalizací rybníků to nebude zas tak žhavé.
Nepravdivá je informace o Vokovickém rybníku: „Rybník měl podle tehdejších plánů plnit funkci jakéhosi lapače splavenin.“. Rybník tuto funkci plnil a pravidelně byly splaveniny odstraňovány a odváženy. Po rekonstrukci bahno skončí v koupališti Džbán.
Chaotická činnost firmy Lesy hl. m. Prahy středisko vodní toky při „Revitalizaci Vokovického rybníka“ začala umístěním kontejnerů se šatnou, kanceláří a skladem do místa, kde se za pár dní začaly provádět práce, takže kontejnery museli přemístit jinam. Nesystematický postup prací od té doby pokračuje. Firma, která by takto postupovala na stavbě placené soukromým stavebníkem na základě pevné smluvní ceny, by nevydělala ani na režii a brzo by zbankrotovala. Ale Magistrát jistě vše své firmě Lesy hl.m. Prahy uhradí. Daňový poplatník totiž vždy musí zaplatit i to největší plýtvání a nehospodárnost.
Magistrát naplánoval „Revitalizaci Vokovického rybníka“ na déle než 7 měsíců. S využitím techniky a lidí, kteří se na stavbě pohybují a při efektivním vedení stavby by veškeré práce během standardní pracovní doby mohly být provedeny za cca 2 měsíce. A pak by mohl být klid a čisto. Drahá technika často stojí nevyužitá. Materiálu je navezeného dost. Je neuvěřitelné, že Magistrát „své firmě“ Lesy hl.m. Prahy, středisko vodní toky takto neefektivně prováděnou činnost toleruje. Revitalizaci by si zasloužily i další vodní toky a nádrže v Praze, tak je nepochopitelné, proč Magistrát takto plýtvá a nevyužije kapacity smysluplněji.
Podrobnější informace vč. fotodokumentace naleznete na @VeleslavinVokovice v příspěvcích z 2.7.2021 a 28.6.2021.
Takhle je to bohužel všude, např. i při menších opravách místních komunikací. Plánují se na nesmyslně dlouhé doby, často v místech, kde objížďka je velmi dlouhá. Při pohledu na stavbu pak člověk vidí zaparkovanou techniku, ale žádné dělníky.