- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zajímavé, jak velký je odpor je vždy proti tomu, aby se v případě zavření nějaké kapacitní komunikace (třeba kvůli nehodě nebo údržbě tunelu) dal tento problém objet, přitom k takové situaci dojde párkrát ročně.
Dochází-li k takovýmto problémům častěji (např. protože o kus dále blokuje nějaký jiný spolek nějkou další stavbu), tak by se měla řešit primárně jejich příčina, a ne to, aby si tu kolonu někdo nedovolil objet.
Ono nejde ted ani o to co bude az bude, ale i o to co bude behem stavby a to je taky ten problem. A hnat uzkymi ulicemi objezt je tam primo uchvatne...
Už šest let radní vědí, že obyvatelé Jinonic chtějí, aby byla větší část dopravy vedená pod zemí. Když po šesti letech nedokázali upravit projekt, je jasné, že lidé nebudou souhlasit. Ať se nevymlouvají na nějaké zdržování.
Zpoždění není kvůli tamních obyvatelům, jejich stížnosti jsou legitimní. Inu takový je Čechystán, svádět na obyčejné ač je v tom mafie a zájmy jiných.
Zrovna Jinonicke vubec nechapu. Skrz Jinonice je denodenne kolona aut, ktera se snazi objet kolonu na Radlicke. Obe kolony jsou tam jen a proto, ze chybi tunel na Zlichov.
Nejlepší je http://www.radlickaradiala.info
Ti šmejdi tam ani nedají přehlednou mapu kudy radiála povede v tunelu, kde ne.
Pokud nejsem stavařa a nerozumím výkresům, tak se podívám jinam: http://www.radlickaradiala.info/vizualizace/
jestli méně komunikací ve výsledku nebude znamenat stejné množství aut, jen s kolonama? no, těžká situace.
není možné uspokojit všechny...pokud se auta nebudou proplétat úzkými uličkami, může to kvalitu života jen zlepšit.
Tahle radiála spolu s vnějším okruhem je v územním plánu snad od 80. let. Protesty všech, kdo nabyli nemovitost po zanesení do plánu by měly být AUTOMATICKY ignorovány.
Takze ten kdo zdedil nemovitost se nema pravo ozvat, jo? No hezky bolsevicky predstavy.
V podstatě stejný případ jako pražský okruh, jen s rozdílem, že zde odpůrci neříkají postavte to jinde, jen né pod mým oknem...
Stavba zanesená v územním plánu Prahy od 70tých let. Část už je postavená od 70tých let a lidi co se tam nastěhovali do domů/bytů postavených později než byla stavba zanesena do plánů Prahy teď remcají a připomínkují.
To je bohužel to, že minimum lidí neumí koukat do budoucna, když někde něco kupuje, vidí jen tady a teď - za barákem louka, pole les, klid... "tak tady si to koupim tady je krásně", ale už si nezjistí, že místo toho pole má být dálnice nebo cokoli jinýho. A nebo když už o tom náhodou ví, tak si řekne: "ale stejně to třeba nepostavěj".
Co se týká připomínek, měl by být brán zřetel hlavně na námitky vlastníků, kteří v místě byli dřív než plán a těm se v maximální možné míře snažit vyhovět, jelikož vzhledem k tomu že tam byli dřív, měli na výběr jen 2 varianty buď se s tím smířit nebo odstěhovat, a ne lidí co si postavili, nebo koupili nemovitost až po tom co stavba byla v plánech, které nejsou tajné a mohli s ní již před koupí počítat a případně koupit jinde.
Za to, že já sem hloupý, a koupím si nemovitost vedle plánované dálnice od developera, který tam schválně naprdne bytovku, protože je to levná parcela a ještě stavbou nereflektuje, že něco takového tam bude a okna Vám postaví přímo výhledem na plánovanou dálnici, za to nemůže nést odpovědnost, nebo být šikanován stát/město. Bohužel funguje to, že za to, že je někdo blbec, platí ostatní (ať už financemi nebo komplikacemi).
On je problém i v tom, že bytů je málo a město developerům moc nedává možnosti stavět jinde. Takže to máslo na hlavě má i město...co si budeme povídat, v plánování politici nikdy nebyli moc dobří
A současný provoz, kdy se to všechno valí jedním pruhem Radlickou ulicí, je podle nich OK?