- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už je to ohraná písnička. Stropnický byl koaličním politikem jak na Praze 3, tak teď na Magistrátu. A pokaždé před novináři vystupuje jako aktivistický opozičník, který burcuje svět. Matěji, co tam na tom Magistrátu tedy děláte? Jste tam čtvrtým rokem a natahali jste si tam i do úřednických pozic řadu členů od Zelených!
Jak se liší údržba staveb nejen mostů ale i komunikací v ČR a EU a Světě Jak je možné, že magistráty a potažmo stát vykazuje nemalé částky na udržbu a samace, a nakonec se ukáží havarijní stavy Je to v politicích nebo firmách jež mají údržbu na starosti, - nebo nakonec na těch vlastních zaměstnancích se středoškolským vzděláním a jejich dělnických podřízených Když se podíváte jak probíhá údržba bridge na Youtube jinde ve vyspělém světě tak máte pocit, že ČR jako postsocialistický stát je na úrovni Bangladéše nebo Tobaga. A to na rozdíl od nich je zde více odborně vzdělaných absolventů, jež mají více než průměrný plat.
Tramvaje, autobusy, cyklisti - ti vsichni taky potřebují mosty. Bez mostů doprava zkolabuje.
Jaký mostek v Butovicích? Ten už raději zbourali...
Zůstalo jich tam ještě několik. Suď bůh, který z nich to je.
Nejhorší na tom ale je, že ti, kteří se měli a mají o stav mostů starat, tak se na stávající situaci snaží získat plusovém body. A to jak Modrá čára Dolínek, tak Krnda, ale i Stropnický či Kolínská. Poslední dva sice prosadili tisíce metrů cyklostezek a zklidňující dopravní opatření, ale nešlo to na úkor něčeho důležitějšího? Jaksi všem politikům nedošlo, že takový spadlý most tu dopravu zklidní na velmi dlouhou dobu
to mi pripomnelo abych na TSK nahlasil dve zavady. prijde mi ze silnice vubec proaktivne neopravujou a jen cekaji az jim to lidi nahlasi. to mi prijde dost tristni.
Závad mají bilion. Má smysl reagovat na nahlášení od lidí, když spousta jinejch závad trvá mnoho desetiletí a asi nejsou peníze či politická vůle to systematicky udržovat?
Proboha vždyť ten Kadlův most tady stojí tolik století, tak to nemá cenu opravovat.
Prostě zbourat a postavit něco pořádnou moderní technologíí, ať turisti na to koukaj s otevřenýma papulama, jaký jsme pokrokoví a moderní a že konečně už nemusíme chodit po nákejch kamenejch můstkách.
Jo gulu sindat. Uz major Terazki to videl stejne.
Prachy šly do aktivistického "zklidňování" páteřních komunikaci, aby po nich nemohla jezdit auta. Do stupidního zatravňování tramvajových tratí, aby po nich nemohli jet hasiči a sanitky. Na mosty nezbylo. Stropnický, Kolínská, Dolínek!
jj, třeba sever - jsou tam cca 3 silnice.
(Trojská 2x, a V Holešovičkách) 2 zavřou a jednu omezí a zpomalí.. Výsledek? Méně aut dělá více hluku a emisí.. A pochopitelně více lidí má horší cestu za svou ekonomickou aktivitou.
Domnivam se, ze za vlady jedne strany byl nevim jak opravovan jen Hlavkuv a svermuv most. Co zvladl uz nekomunisticky magistrat nevim, ale asi moc ne.
Dokonce si vzpominam, ze kolem roku 1960 se na dnesni Sporilovske dokazal zritit jeste nedostaveny most. Tenkrat pri mne stali vsichni svati. Spdl jen par metru pred tramvaji ve ktere jsem jel. A musim priznat, ze soudruzi byli tenkrat milosrdni, dokonce mi tu absenci tenkrat omluvili.
A kterých Karlů je to most? Gotta a Schwarzenberga?
Tak co na tom Karlovým mostě opravovali, kurňa?