Diskuze

Porucha trakčního vedení zastavila stovky vlaků přes Prahu

Vlaky jezdící přes Prahu nabraly zpoždění v desítkách minut kvůli poruše trakčního vedení v železniční stanici Praha-Vršovice. Ta zásadně zkomplikovala v ranní špičce jízdu linek přes metropoli, problém se týkal i dálkových spojů. Po poledni byl provoz vlaků mezi Vršovicemi a Hostivaří obnoven.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

V desítkách minut? :D Když jsem přišel na nádro tak e omlouvali za 160minut spoždění a já nastupoval do vlaku co měl jet před 40minutama a nakonec ještě nabral spoždění že měl více jak hodinu :D

0 0
možnosti
PHH

Hned mi stouplo sebevědomí. Já myslel, že Vršovice je taková díra vedle Hlavního nádraží a teď se dovídám, jaký je to důležitý a nenahraditelný dopravní uzel. ;-)

1 0
možnosti
PN

Do vršovického kolejiště jsou zaústěné jediné dva výjezdy z ONJ. A tam přespávají skoro všechny mašinky. :-)

2 0
možnosti
PK

Příměstské vlaky využívám na cestu do práce. Zpoždění, porouchané soupravy nebo alespoň porouchané vstupní dveře jsou denní realitou ČD (zpoždění do 10 min už ani nikdo neřeší). T

To že se vedení ČD chlubí tzv. modernizací vlaků je pak už jen smutnou třešničkou na zkaženém dortu. Stačí se podívat, jakou oslavu mělo letní vyřazení 50ti letého vlaku z provozu. Jenže místo nich jezdí soupravy Regionovy (staré motoráky ze 70-80 let po výměně sedadel a novým nátěrem). Lidi jsou tam nacpané jako ve 40 letech minulého století v dobytčáku, protože mají jen 2 jednotky místo původních 3 jednotek.

Stav tratí je pak kapitola sama o sobě. V době, kdy vyspělé státy staví tratě s rychlostním limitem 200 a více km/hod se SŽDC horkotěžko dokopalo na rychlostní limit 160 km/hod (jen na vybraných koridorech). Pak není divu, že díky nízkým rychlostem jsou kapacity tratí na maximu, nové tratě v nedohlednu. O nějakém kvalitním cestováním na úrovni 21 století, srovnatelné s vyspělým světem je pak už jen ve světě fantazie. Jenže změna v ČD a jeho satelitech není ani možná, pokud tam budou přežívat spolky lidí přežívající v podstatě na stejných místech (od středního managementu po nejvyšší místa) již 30 a více let jen proto, že spolu studovali nebo záčínali (přeci tě nevyhodím, i když jsi neschopný, že?).

0 0
možnosti
IH

I14v86a59n 11H54o81l81a49s

6. 11. 2018 15:24

> Pak není divu, že díky nízkým rychlostem jsou kapacity tratí na maximu

Naopak, zvýšením maximální rychlosti (které dosáhnou jen některé vlaky, klasický náklad rozhodě 200 nepojede) se ta kapacita sníží ještě víc.

0 0
možnosti
JM

Noo, tak ráno z Milovic poloviční souprava. To co jezdívá normálně bejvá narvaná, no poloviční vlak... už v Jiřině část lidí prostě do vlaku nenastoupila. Prostě se nevešli. A tim nevešli myslim fakt nevešli, ne nechtělo se jim se tlačit. Asi si řikali, že pojedou dalšim :D. Hehe, možná tam dřepěj ještě teď.

0 0
možnosti
MC

Třeba čekali do oběda a pak šli domů :-).

0 0
možnosti
JN

Neni to bohuzel poprve, co se to ve Vrsovicich stalo a diky cemuz nabiral jeden vlak za druhym z odstavneho nadrazi zpozdeni. Nas dnes 95 minut. V tomto dle meho opet stat tezce zaspal: Uz leta se mluvi o dalsich kolejich navic, kdyby se podobna situace opakovala. A opakovala. A zase se ukazalo, jak dalsi koleje z odstavneho nadrazi chybi. A mam obavy, ze driv nebo pozdeji to prijde zase. Copak je takovy problem pro stat a SZDC se na tuto situaci lepe pripravit?:-/

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
11 0
možnosti
OB

Pamatuju, že jednou při výpadku elektřiny na nádraží v Brně do všech vlaků zezadu šťouchali dieselovou lokomotivou, dokud se vlak nedostal do úseku, kde už elektrika fungovala. Sám jsem na to koukal z posledního vagónu- lokomotiva pak prostě zpomalila (nebyla přimontovaná k vlaku) a jela si po svých. V Brně si tedy rozhodně poradili s výpadkem líp.

4 9
možnosti
ED

V Brně je samozřejmě všechno lepší. :-)))

16 0
možnosti
JM

Vlaky stojí, auta jedou.(jen nikdo neví jak dlouho)

.....by mohl být nyní slogan českých drah..

4 9
možnosti
Foto

D83a91n 31R74u75b84í27n

6. 11. 2018 9:10

Jo to bylo bájo ráno strávit 90 minut na hlaváku...

0 0
možnosti
VP

Hlavák je ještě zlatý... obchody, čekárny... ale zůstat stát někde na venkovním nástupišti v odlehlé zastávce... to musela být paráda.

4 0
možnosti
PJ

P54e41t73r 97J33a31r17o85š

6. 11. 2018 9:10

Aspon ze je tu spravne ilustracni foto, protoze jinak by nebyla diskuze o nicem jinem...

0 0
možnosti
MV

No zas napsat "mezi stanicemi Vršovicemi a Hostivaří", to taky chce fištróna. Já fakt nevím, kdo ty titulky píše - jestli nějaký rodilý Maďar, tak to bych prominul. ;-)

0 0
možnosti