- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc se omezovat jen na sirsi okoli Prahy? Klidne do sveho vypoctu zahrnte cele Cesko, co na tom, ze stojany jsou jenom v centru, takhle to bude vypadat jeste lepe.
A kde ty půjčovny platí daně ?
Takže za každých průměrných 5 minut na kole platí radnice 12 Kč? Tak takhle hospodaří Piráti...
Tunel Blanka stal cca 40mld (spise vice) + 300mil udrzba za rok. Pri zivotnosti 80 roku (haha), to je 800mil/rok, tj asi 2.2mil/den. Denne max 80000 aut (vice se tam nevejde), tj cca 27Kc za prujezd jednoho auta. A to nepocitam ekologickou zatez (od smogu k ojetym autum/pneu/..), kterou taky nakonec zaplatime.
Chápu dobře, že denně si v 1,5 milionovém městě se spádovou oblastí cca další milion půjčilo kolo zhruba 700 lidí? A tohle je prezentováno jako úspěch?
Pořád říkám, že Prahu nemohou řídit lidé z venkova. Prostě nejsou schopni přemýšlet v intencích metropole. Tyhle výkřiky do tmy typu "půjčovna" kol nemají na dopravu ve městě naprosto žádný vliv. Je to pouze vyhazování peněz a mrhání energií na nesmyslné projekty. Tohle může fungovat možná v nějaké "Horní Dolní" typu Slavičín nebo Bezdědovice. Ale ani tam ne, tam má každý kolo vlastní...
Kolik kol si lidé celkově půjčili nebo kolik jich dohromady kolo používá článek ale vůbec neřeší, je o pilotním projektu, kterého se neúčastnilo všech 1 a půl milionu pražských "venkovanů".
To musí být lahůdka v tom hustém provozu v Praze šňupat ty zplodiny z aut.