- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chacha a dobře vám tak a celý krndě! teď si můžete nadávat na nás cyklisty jak chcete bylo jasný, že jste úplně mimo a moc rozumu v tom není... už to takhle jednou zakázali na kampě a stejně jsme tam jezdili a otevřeli to znova kolo ani cyklistu nezastaví nikdo a nic, je to vášeň... a to je víc než vaše nenávist a hloupost a vždycky bude
Jsem ted v Holandsku. Pan starosta by byl asi pekne v soku.
Musim konstatovat ze jsem si hodne rychle musel jako chodec zvyknout se rozhlizet nejen po autech ale hlavne po cyklistech.
Je to jen o vzajemnem respektu.
kolik je tam ve městě na kolech závodníků? Nebo se tam jezdí na pohodu?
Ten zakaz je divny. Preco tam auta mozu jazdit cely den a cyklisti nie?
Protože v září budou komunální volby a lidí, co nesnášej cyklisty je očividně víc, respektive jsou starostova cílovka. O ničem jinym to není.
Cyklouni, ekoteroristi a levicové smažky jsou holt soudy chráněné druhy.
Co má kolo společnýho s drogama nebo levičáctvím? Kolo je dopravní prostředek stejně jako třeba auto, ne politickej postoj.
Cyklista je účastník silničního provozu. Tak, jako nesmím do pěší zóny v autě či na motocyklu, neměl bych tam ani na kole.
Jenže cyklisti jsou ti nejméně ohleduplní - kolikrát na úzké okresce jedou dva vedle sebe, jede-li jeden, nenechá auto předjet a jedou-li tři a více, jsou horší jak kamion.
"Chodci si tak mohou oddechnout, už jim nehrozí tři srážky s cyklistou za deset let (dle analýzy odboru dopravy magistrátu Prahy z roku 2017). Srážek chodce a motorového vozidla je v pěších zónách sedmkrát více než srážek chodce a cyklisty a na rozdíl od srážek s cyklisty se při nich vyskytují i nehody s následky těžkého zranění." Jak vidno, chodci jsou konečně v bezpečí.
jsem cyklista. ale na druhou stranu toto omezeni schvaluji. precejenom tech lidi je tam opravdu hodne. sam jsem tudy 2 roky jezdil. Ale co me na tom hodne stbe ze kdyz uz se udela nejake omezeni tak by se praha 1 mela zamyslet a poskytnout cyklistum nejake jine bezpecne reseni.
Tak se někdy jeďte podívat do Vídně. Tam je v centru také hodně lidí. Tak v takových místech namalují červený pruh a cyklisté ať jezdí po něm. A pokud přes něj nějací pěší musí projít, tak si dávají pozor. A nezdržují se v něm zbytečně. V ČR pokud někde je nějaká cyklostezka rozdělená na části pro pěší a cyklisty, tak pěší samozřejmě budou chodit kde se jim zrovna líbí a pak se strašně diví...
Ale to současné vedení Prahy 1 prostě nepřipustí. Pan starosta Lomecký je asi autista (ve smyslu že preferuje auta). Podle spousty jeho vyjádření to vypadá, že na Praze 1 nechce ani cyklisty, ani třeba rozvoj MHD. Ale hlavně aby byly na Václaváku rampy do podzemních parkovišť...
Jinak příklad jak jsou u nás lidé někdy nemožní - na Budějovické je mezi Vyskočilovou a Vokáčovou vedle dost širokého chodníku úzký červený cyklopruh. Proč do něj chodci lezou? Mají pro sebe širší pruh. Obchody jsou tam také na té straně, co je ta část pro pěší...
A jo, někteří cyklisté jsou také dementi a cpou se na chodníky i někde v uličkách na Vinohradech, kde je fakt naprosto minimální provoz. Jestli se i do takového provozu bojí, tak ať kolo nechají raději doma... Ještě bych to chápal, když je k tomu tlačí někdy naprosto nesmyslně postavené jedmosměrky, ale oni dost často jedou i tím správným směrem...
Mam pocit, ze vetsina zdejsich diskutujicich musela na kole v centru Prahy videt asi me. Sice tam vyjedu jednou za 2 roky, ale pred vyjetim nasadim na riditka motorovku, na ram rotacni kulomet a hura vrazdit nebohe chodce. A koho netrefim, vezmu aspon svoji garazovou 70 cm vysokou pumpickou po hlave. Urcite se vsichni chovate na silnici tak prikladne, jako na chodniku... tak urcite :)
to je typická selektivní paměť... cyklistů kteří dodržují pravidla a jezdí jen kde můžou si nikdo nevšímá, takhle jich projede deset, jedenáctej jede po chodníku a hned je z něj drtivá většina cyklistů... já už potkal nepočítaně aut zaparkovanejch na cyklopruhu na rušný silnici, ale nějak si nedokážu představit že bych tvrdil že drtivá většina řidičů vůbec nedodržuje předpisy (i když... kolik % řidičů jede na třicítce třicet?)
Jsou to pěší zóny, už ten název dává tušit, že jsou pro pěší, je to asi stejné, jako by mohly jezdit po cyklostezkách auta a motorky.
Právě že jen tuší. Do těchto "pěších" zón vesele jezdí auta (povolení jsou tisíce) a turostické autobusy. A co teď?
Anebo se jde taky vystěhovat z Prahy někam ven, kamkoliv, kde každý nehodlá zabít každého kvůli takové hlouposti. Ta koncentrace lidí na jednom místě se nutně odráží v psychice pražských obyvatel a jejich agresivitě.
Nikde jinde se takové kraviny neřeší a nikde jinde jsem neslyšel o válce cyklistů a necyklistů, místa dost pro všechny.
I v pumpickari oblíbené Vídni už s tím má radnice problémy a řeší to. A to mají ty stezky apod krapet líp vyřešený