- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel další zhoršování dopravy pod taktovkou pirátů, 50% ubrání kapacity komunikace se v už tak napjatém místě projeví pochopitelně silně negativně, a to je jen drobnost - hlavní masakr nastane až bude dokončena nedaleká bytová výstavba (defacto menší čtvrť), která přivede do místa několik tisíc aut denně navíc. Přitom hlavním viníkem zde byli samotní chodci, kteří dobíhajíc tramvaj doslova skákali pod kola.
Toto řešení je zcela diletantské, brzy bude dopravu v místě obrovsky limitovat, přitom byla i jiná řešení (zůžení chodníku).
Když na ten dvoupruhový úsek stejně navazují úseky jednopruhové, tak se o žádné omezení kapacity nejedná, protože ta je dána nejužším hrdlem.
Tedy pokud tou "kapacitou" nemyslíte, kolik aut stojících v zácpě to pojme. Já tím myslím, kolik aut projede za jednotky času.
Bylo by rozumné nejdříve zakázat vjezd, ale samozřejmě vybudovat to chce na okraji města parkovací domy, mít zajištěné okruhy vnější a vnitřní a teprve pak lze rozšiřovat zastávky a zúžovat jízdní pruhy nebo je rušit. Tohle je znovu vizitka rychlého přemýšlení bez řešení jak to následně bude vypadat. Dost nevkusné jsou zastávky v Nuslích kde jsou z původních BKV panelů. Bylo by také rozumné vést aspoň na Basilejské náměstí po tramvajovém pásu linku 133. Bylo by úplně nejlepší vrátit provoz tramvají do ulice Hartigova. Jistě by to pomohlo zrychlit třeba linku 5 a 26 přičemž ideální by bylo vést tramvaje také ulicí Hybernskou. Doufám, že vznikne také prozatím zcela oddělená tramvajová trať od ostatní v Praze a to na úseku Nádraží Uhříněves - Nové Pitkovice - Dolnokřeslická - Na Formance - Kateřinky - Opatov - Litochlebské náměstí - Donovalská - Brodského - Benkova - Chodov. I když preferuji více trolejbusovou trať pro linku 54 nebo 65.
Zakazovat tramvaje je zbytečně násilné, jakkoliv by to vzhledem k nebezpečnosti tramvají dopravě silně prospělo. Stačilo by tramvajovou dopravu vhodně upravit aby neblokovala důležité komunikace, a používat ji jen jako doplňkovou k metru, ne jako jeho duplicitu či náhradu.
Rozšíření bylo určitě potřeba, ten ostrůvek kapacitně nevyhovoval, ale ty lavičky tam být nemusely, tramvaje tam jezdí takřka nepřetržitě. Možná brzo ráno nebo pozdě večer si tam někdo sedne.
Me ty lavicky prijdou vhod, clovek si alespon muze sednout, a ja bych jeste uvital delsi pristresky...
Zastávku využije až 7 tisíc lidí, v autech jich tam projede skoro 5x tolik.
Takže zase menšina omezuje většinu, jak je u Pirátů zvykem.
ale ta většina zabíjela tu menšinu protože za úzká refýž nebyla bezpečná
Zastávka se rozšířila pomocí několika řad červených kostek? Jako směrem ke kolejím jo? Rozšíření je o ty šedé kostky v místě bývalého jízdního pruhu pro auta šéfe.
Co je to za blabol v clanku, cervena zamkova dlazba je na puvodnim ostruvku, rozsireni je o mozaiku ze sedych kostek. Takze pokud se nelibi dlazba z cervene dlazby, mmch. ktera je na pomerne hodne zastavkach v Praze, tak nevim.
Druha vec je provizorium, tak ona se jeste bude resit i rekonstrukce trati, takze provizorium neni od veci. Pak si klidne dlazbu zvolte jinou, az se bude resit finalni stav.
Předběhl jste mě. No co, jsme na iDnesu...
Bů, bů, ubrali motoristům jeden pruh, tak to je hrozná ztráta. Bude o něco lépe fungovat přechod, a lidi do sebe nebudou při přecházení podél zastávky vrážet jako v minulosti. Možná to pomůže většině bydlících na dolním Žižkově. Ale né... Člověk, který by si nejraději zaparkoval autem až u postele (a ani neni z Prahy) musí být slyšet a říct svůj názor, protože ubrali lajnu v jednom směru. Ta zelená agitka! Proboha, dospěje už.
Lidem se to nelíbí, tak kdo volil ty co o tom rozhodují?
Lidem se to líbí. Jenom pár autistů brblá, že si lidi dovolují jezdit MHD a je tím "omezovat".
Ty lavičky.... ...ideální jako nová základna pro místní bezdomovce... ...ještě bych do toho jednoho pruhu pro auta narval 1-2 cyklopruhy, bo je to moderní...
Hlavně ty dvě lavičky, ty tam jsou fakt potřeba....
Kam až ty Hřiboviny v Praze dojdou
O tehle uprave vedou lide boj uz roky s Zizkovskou radnici - resp. Prahy 3, a az ted se jim podarilo to zajistit.