- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže staré nádraží je hnusné, staré, nevyhovující.Lidé i majitel chtějí nové
.
Když majitel chce postavit nové, moderní., lidé protestují a chtějí to staré....
Mladá boleslav je vůbec celá taková hrozná....
Primární problém je ve společnosti. V úrovni vnímání krásy a kvality orientované na design a nové věci, ale, pokud nejde o majetek konkrétního kritika, odmítající akceptovat to, že není možné všechno uvést do požadovaného stavu hned, a že tím hlavním, kdo svým chováním rozhoduje o tom, zda něco vypadá naleštěně, je uživatel. Paranoidní a hledající viníka pro lynč všude a za kažnou cenu, s klasickým přístupem "jak to, že tam to šlo, a tady ne", kdy konkrétní člověk vyžaduje investice převážně pouze ve svém okolí.
Problém znečištěného záchoda dnešní společnost přesouvá na stát, protože ten má zajistit, aby vše bylo na patřičné úrovni, stejně jako to dělá provozovatel nákupního centra, aby se jednotlivci mohli chovat asociálně. V případě, že to stát zajistí za poplatek, bude oheň na střeše - viz 20 Kč za WC na pražském hl.n.. V případě, že to zajistí restrikcí, bude problém. Co začít tím, že místo stížností daný záchod spláchnu nebo po použití použiju štětku? Tím, že namísto dožadování se začnu u sebe a kousek bordelu uklidím i za jiné? :(
Se správou těch budov je to těžké. Má smysl ve větším investovat do údržby a obnovy, když je v nějakém výhledu velká rekonstrukce nebo novostavba (příp. prodej dráhy), která případnou údržbu postaví do úrovně vyhozených veřejných prostředků? Udělali byste to tak u svého majetku nebo by správným řešením bylo čekání na rozhodnutí politiků o tom co bude dál?
A převod budov z ČD na SŽDC? Jde o politickém rozhodnutí s odpovědností, kterému se většina dnešních politiků ráda vyhne obloukem, protože tu hrozí riziko spálení se.
Šlo to udělat jinak při dělení majetku při vzniku SŽDC, když byly na SŽDC převedeny miliardové dluhy a hrozila exekuce případného převedeného majetku? Šlo to řešit jinak při tehdejší pozici odborů? Jde v současné době potopit nebo v soutěžích na dopravce znevýhodnit zadluženou státní firmu ČD tím, že jí stát vyvlastní to, co na ni bylo převedeno účelově?
V prvé řadě nejde o to, co bylo, ale zejména o to, co bude...
co je na tý starý budově tak úžasného? Ta moderní stavba vypadá dobře
proboha hlavně ne to skleněný monstrum! Zachovejte prosím původní budovu, má své kouzlo. Abyste mladoboleslaváci jednou nelitovali stejně jako pražáci přišli o Těšnov.
Unifikovaná budova nádraží, jenž Bohmische Nord Bahn stavěla na mnoha jiných místech svých drah.
Co je na ní tak úžasného?Byt i dnes majitelem dráhy BNB, ta budova tam už dávno nestojí a je nahrazena novou, poplatnou potřebám a době
banda ekoteroristu dokaze zablokovat vsechno
Všeobecným problémem Českých drah celých 25 let je po revoluci fungování z podstaty: Rekonstrukce několika hlavních tahů a rekonstrukce několika vybraných nádraží. U ostatního se provádí minimální nebo nulová údržba. Výsledkem je, že nádražní budovy se dostávají do stavu, kdy se musí rozhodnout, zda zbourat nebo rekonstruovat.
No svůj majetek každý udržuje a opravuje. Jenom státní je všech a tedy ničí. Pořád by se stavělo nové a staré bouralo, ale domy stojí i 400 let a pořád se v nich bydlí. Jenom se musí chtít uklízet a opravovat.
Škoda té krásné historické budovy
Aby nebyla zchátralá a nemoderní, když na ni režim kapitalistů už smutných 25 let účelově kašle
Jsem Boleslavák a už dost pamatuji. Takhle ta budova vypadala vždycky, co vím. Takže žádný kapitalista. byla rozbitá už za komunistů. Záchody úděsné už tehdy, hodně lidí chodilo za sklady, jen aby tam nemuseli a hospoda si v ničem nezadala s knajpami 10 cenové skupiny
To nesmyslné rozdělení Českých drah na více subjektů mohli alespoň udělat pořádně.
Autor zřejmě nenavštívil nádraží ve Vsetíně.