- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad si odpovědní stihnou odsedět své tresty do doby, než metro "D" bude jezdit až na Libuš... Myslel jsem, že prvenství v délce stavby u nás mají dálnice, ale těch pár stanic je hravě předčí....
To chcete říct, že ten tunel nebude? Penta už se tak těšila..
A za patnáct let tu bude článek, že Praha se snaží o výkup posledních pozemků pro metro D
Hlavně že česká dušička má pokoj, že se zabránilo týdlenctý korupcy, že jo mámo!
V roce 2033 i 2035 se pravděpodobně metrem D vozit taky nebudeme. A jestli ano bude to zázrak. Jenže vidím to, že to na dlouhé roky skončí na úseku Pankrác (C) - Obrachtova nebo snad, aby s tím někdo jezdil tak na úseku Nemocnice Krč - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A) nebo Písnice - Pankrác (C). Depo Písnice taky jen tak nevznikne. Možná dříve bude jezdit metro C do Čakovic.
To zas zavání tunelem. Metro za 30 let stále nikde, ale Penta bude mít nad budoucími stanicemi developerské projekty.
Na druhou stranu, pokud to Penta zafinancuje a postaví třikrát rychleji než Praha, potažmo stát, ať si na těch stanicích ty kancly s potrefenejma husama klidně postaví, lepší než stanice jako Vltavská, Opatov apod.
MHMP výstavbu úseku I.D1 Pankrác (C) - Olbrachtova taktéž odkládá. Do roku 2025 se cestující nesvezou ani na přibližně 1 kilometr dlouhém úseku.
Pokud chce město stavět metro D tak ideální je úsek Nemocnice Krč - Pankrác (C) - Náměstí Bratří Synků [Nádraží Vršovice (S)] - Náměstí Míru (A).
Pokračování bych viděl jinak od Náměstí Míru nejlépe na Olšanské náměstí - Biskupcova - Nádraží Libeň (S) - Balabenka - Nemocnice Bulovka - Troja - Zoologická zahrada - Poliklinika Mazurská - Čimice - Vozovna Kobylisy - Ďáblice - Čakovice - Kbely.
osobně bych raději viděl Eden arenu, případně Kubánské nám. než nádraží Vršovice.