Diskuze

Rožmitálská lokálka oslavila 122 let. Letos naposledy, kraji se nevyplatí

V jízdním řádu je označená číslem 204, je jednokolejná, vlak na ni poprvé vyjel v roce 1899 a nynější motoráček jejích devět kilometrů ujede za třináct minut. Řeč je o lokální železniční trati z Březnice do Rožmitálu pod Třemšínem. O víkendu slavili místní 122. výročí jejího zprovoznění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Chce stát ušetřit na rozpočtu ? Ať silně redukuje parazitní a pofiderní neziskovky typu romských iniciativ a zvelebovacích spolků, které patří papalášům...

0 0
možnosti
AP

Do budoucna se mají rozdíly v nákladech ještě zvyšovat i kvůli povinnému zavádění zabezpečovacího systému ETCS a nezbytné obměně vozového parku.

Pokud na lokálce jezdí jeden motorák, žádné ETCS není třeba. Pokud jezdí dva tak můžou jezdit na žezlo, jako za rakouska. Tož v čem je problém chuapi.

1 0
možnosti
JH

Všechny strany mají ve svém programu ochranu životního prostředí a podporu veřejné dopravy. Jsou snad busy ekologičtější ? Uvědomuje si někdo, že zrušením vlaku, ve kterém jede třeba jen 10 lidí, pošle na silnici 8 aut ?

4 1
možnosti
MN

Proč by busy měly být míň ekologické? Já mám vlaky radši než autobus, ale ekologie v tom není.

0 0
možnosti
CP

zatímco se lijou hektolitry peněz do dotovaných spojení molochu českých drah, jehož vlakové spoje jsou na heslo, které nikdo nezná, tak není pár kaček na tradiční motoráček. utrácejí miliardy a šetří koruny... ;-O

3 1
možnosti