- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chce stát ušetřit na rozpočtu ? Ať silně redukuje parazitní a pofiderní neziskovky typu romských iniciativ a zvelebovacích spolků, které patří papalášům...
Do budoucna se mají rozdíly v nákladech ještě zvyšovat i kvůli povinnému zavádění zabezpečovacího systému ETCS a nezbytné obměně vozového parku.
Pokud na lokálce jezdí jeden motorák, žádné ETCS není třeba. Pokud jezdí dva tak můžou jezdit na žezlo, jako za rakouska. Tož v čem je problém chuapi.
Všechny strany mají ve svém programu ochranu životního prostředí a podporu veřejné dopravy. Jsou snad busy ekologičtější ? Uvědomuje si někdo, že zrušením vlaku, ve kterém jede třeba jen 10 lidí, pošle na silnici 8 aut ?
Proč by busy měly být míň ekologické? Já mám vlaky radši než autobus, ale ekologie v tom není.
zatímco se lijou hektolitry peněz do dotovaných spojení molochu českých drah, jehož vlakové spoje jsou na heslo, které nikdo nezná, tak není pár kaček na tradiční motoráček. utrácejí miliardy a šetří koruny...