- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
u nového mostu je riziko, že výherce postaví něco jiného (viz trojský most k ničemu) A v Bohnicích most postavit nemůžou, protože by jim tam jezdili lidi
Proč je trojský most k ničemu? Je sice pravda, že nemusel být tak pompézní ale pořád je to užitečná stavba.
pridam svuj komentar . Je pravda , ze osobaky most neposkodi , ale kdo zaruci ze tam nevjedou nakladaky (i pres pripadny zakaz) . Co se tyce tramvaji : paklize budou podepreny mista kde je to nejhorsi a budou nejaka pravidla (zakaz mijeni , rychlost a pod.) tak se asi docasne jezdit da. Ono to stejne hned zbourat nejde (neni platne stavebni povoleni , vysoutezena firma / sdruzeni/ ktere stavbu /vcetne demolice/ provede. Neni rozhodnuto jestli se zbozi a nebo se bude opravovat . Toto vse muze trvat i nekolik let. Za mne bych tam nechal jezdit ty male autobusy co jezdej na 156 a X156 . Ty to unese urcite :)
Tramvajová souprava má něco kolem 30 tun. Hdanka - kolik by am muselo jet aut, aby dosáhly hmotnosti tramvaje? Nikdy tam moc aut nejezdilo. Víc jak 10 jsem jich tam najednou už dlouho neviděl.
Hlavně auta budou rozprostřena na větší plochu a díky lepšímu odpružení a gumovým pneumatikám nedělají takové rázy jako tramvaj.
Tak moment. Pred mesicem byl vyhodnocen stav mostu jako havarijny znemoznujici automobilovy a tram provoz.
Nyni slibuji vraceni tramvaji na zacatku brezna. To znamena, ze ten stav uz neni nebo do te doby nebude havarijny? Neco se opravilo nebo zpevnilo? Nebo se most opravil sam?
Ja vraceni tramvaji vitam samozrejme, ale tyto otazky mne stejne vrtaji hlavou...
Je to v článku a říkali to už od uzavření. Ve špatném stavu jsou konstrukce tří rámových mostů. Ani jedna z problémových konstrukcí není nad vodou, takže stačilo postavit "lešení", kterým ty konstrukce podepřeli. Spíš nechápu, co na tom trvalo tak dlouho...
Opravit most je lepší variantou, protože si Praha zachová své kouzlo a památku, která sice není národní či národnětechnická, ale jen celopražského významu. Cenově to vyjde skoro stejně, tak proč nemít náročnější cíle než jen přízemní, bourat a stavět tuctové stavby, která následně jsou samá reklamace tak jako dálnice na Ostravu stavěná soukromými subjekty. Předražené a ještě nekvalitní. Raději tedy opravu a kvalitní, kdy to bude moci vydržet dalších sto let.
Cenově to nevyjde stejně, protože Libeňský most se už nikdy nedostane na původní nosnost. A nastartovaná degradace betonu bude stejně pokračovat. Takže oprava jsou jen vyhozené peníze.
Z Videa:"Je to spocitany dobre, ale diky nehomogenite v soucasny dobe a na soucasny normy je to nezchopny podrzet normovou pevnost a zatez, kterou tam chceme pustit"
Tak co si z toho mam asi tak vzit za informaci. Ze se nepocitalo, ze tam budou jezdit tramvaje a auta?
ne, před 90 lety opravdu netušili, že tam bude takový provoz. V době stavby mostu byla v Praze nějaká desetina tramvajových tratí jak dnes a aut bylo jak šafránu. Navíc autoři před sto lety opravdu nepočítali s tím, že most poškodí povodeň v roce 2002
Nebo vy si snad myslíte, že v roce 1928 v Praze byly denně kolony jak dnes?
Vrácení tramvajové dopravy na Libeňský most znamená další oddálení příprav. Teď je most podepřen, ale opravy nezačnou. Takže jestli mohu poradit postavte vedle mostu Rámusák převeďte poté tramvajovou trať na něj a jestli mohu doporučit tak jej postavte v místě přívozu P7 protože pak ušetříte i za provoz přívozu. No a Libeňský most uzavřete znovu, ale zbytečně nic na magistrátu neprodlužuje každý den čekání stojí nemalé peníze. Já bych Libeňský most nahradil novým. Zastávku Libeňský most - Holešovice bych nerušil a nebo zst. Přístav Holešovice přemístil.
Už 30 let pamatuju, jak se blábolí o pražském okruhu a opravách mostů a výstavbě nových. Dalších 30 let už nedám, tak snad moje vnoučata jednou zase pojedou z Libně do Holešovic jako lidi a třeba se dostanou i z Bohnic do Suchdola, aniž by otravovali v centru. Peražská radnice staví metro do polí a centrum chátrá a trpí....
Kdysi šla jako památka k zemi budova Denisova nádraží na Těšnově, která - přes všechno - dnes nejen nikomu neschází, ale vlastně by na svém místě v současnosti vyloženě překážela. Tož Libeňský most zdokumentujme, nafoťme pro staromilce a postavme na jeho místě most nový, úchvatný, na úrovni třetího tisíciletí. Našel by si Norman Foster čas?
Čemu by budova Denisova nádraží dnes překážela?
Tomu betonovému chátrajícímu rozpadajícímu se Torzu, co tam nechala postavit radnice ?
Technická zpráva nechává podepřít atd. Stačí jen číst
Takže radši nejezdit tramvají z Libně do Holešovic...nebo je ten most už v cajku? Ta krnda je snad kouzelnice.Zavře na měsíc most,a on se sám spraví.....
Taky. Technická správa nechává most podepřít atd.