- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ideální by bylo svěřit to Kotasovi, nejlepšímu architektovi všech dob. Sice by to stálo 16 miliard a nefungovalo, zase by to ale bylo impozantní, než by se to za půl roku rozflákalo.
Proc je zastreseni chodniku tvoreno silnici s auty a autobusy akorat vzhuru nohama? Fotka 2...
Záchytné parkoviště by mělo stát v Lahovičkách, poblíž Radotínské ulice, případně pod dálničním mostem, je tam pole a kolem jen průmyslový areál. Příjezd z Výpadové ulice (rozšířené), takže dostupné z D4, D0 (=D5+D1). Rozšířit železnici, u parkoviště zastávku U-bahn, kterým jste za 10 minut na Smíchově u metra.
Jako jo, nevypadá to špatně, už vůbec ne, jestli to bude stát pouze řády stamilionů. Ale mám trochu obavu, jak to bude vypadat po letech ta střecha. To budou nějaký plastový desky, co budou ten terminál zastřešovat?
To je zatím ideová studie, finální architektonické řešení a projekt mohou vizuálně ještě vypadat jinak, jak včera na prezentaci zaznělo.
Studie vypadá paradně kdyby to vyšlo bylo by to super. Snad se lidé kteří to mají na starost do toho opřou a pojede to.
U nás je nejhorší ta byrokracie stavaři to postaví na to šup.
Bojím se jen, že se zase ozve někdo jako Děti země a jim podobní a bude STOP.
Jsem taky pro ochranu živ. prostředí ale tito lidé by si měli uvědomit, že někdy průtahy spíše škodí než pomůžou.
Bude se to budovat na uz zastavenem uzemi, tak verim ze zase tolik jim to vadit nebude, aspon neprepokladam ze na zeleznicim a MHD nadrazi by zilo moc ohrozenych zivocichu :)
napřed ať dostaví okruh kolem Prahy který je naplánován 20let a pak ať planují tyhle nesmysli v centru města
Super jednoduché a funkční. Jen bych zastřešil celé to nádraží - ty stříšky nad nástupišti a pár metrů nad tím ty přechody by pak byly zbytečné a celé by to mělo krásný otevřený vysoký strop, tak jako na hlavním nádraží.
autobusy nad vlakovym nadrazim, to je nic, v Edenu ma byt nadrazi nad autobusovou zastavkou
Neznám úplně přesnou pozici toho parkoviště, ale dělat parkoviště P+R mi přijde jako nesmysl.Lidé co by chtěli toto parkoviště využít by stejně museli projíždět nejkritičtějším místem a to je Barrandovský most, případně by přijeli z druhé strany od Strahovského tunelu/Anděl a tam opět musí projet všechny kritická místa. Vůbec nechápu, k čemu by tedy toto parkoviště pomohlo.
Ale od jihu, od Cukráku, Strakonické a Zbraslavi vlastně žádná dřívější možnost stavby P+R není. Vlak od Berouna je i bez P+R už přetížený a u řady vlakových stanic logicky je proti P+R odpor místních, proto tam žádné velké P+R vyrůst nemůže, maximálně menší P+R v rozsahu dnešního parkování okolo vlakových stanic.
Navíc se pořád podceňuje rozsah vnitroměstské automobilové dopravy. Do města denně přijede cca 235 000 aut (dle výzkumu z roku 2016) a 235 000 jich zase odjede. V tom jsou ale i cesty Pražáků autem pracovně do republiky a pak zpět, takže reálný tlak na zaparkování na něčem typu P+R je ještě pod 200 000 auty denně.
Ale vnitroměstských cest po Praze auty je denně cca 730 000. A ty potřebují zaparkovat vždy na bou koncích. A těm se parkovacích ploch žalostně nedostává.