- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde jsou Řepy? aneb Je podmínkou pro práci řidiče a vedoucího garáže počítat bez trojky?
1 - Dejvice
2 - Klíčov
3 - ???
4 - Vršovice
5 - Kačerov
6 - Hostivař
Přišli ze zvědavosti? Ano, chtěli vědět, kolik si vydělají. A když to zjistili, odešli...
To zjistí i bez toho, to známý údaj. Ve zkratce - více než si s touto kvalifikací můžou vydělat kdekoliv jinde.
Já nevím proč ROPID na 4 spoje zavádí od 2. března 2020 novou linku 122 když by mohl mít linku 182 prodlouženou o úsek ...Opatov - K Sukovu. Také si myslím, že by se s úpravou trasování dalo sloučit linky 154 a 175 do trasy Koleje Jižní Město - Na Jelenách - Chodov - Háje - Sídliště Petrovice - Nádraží Hostivař - Skalka - Strašnická - Flora - Olšanské náměstí - Florenc. Také si myslím, že by linku 207 šlo obousměrně vést přes Žižkov a nové zastávky Siwiecova a Ondříškova. Uvidíme jaké změny budou platné od 27. června 2020.
...
Dopravnímu podniku se nedaří lákat řidiče ...
---
Netušil jsem, že se zaměstnanci lákají. Měl jsem za to, že se kupují.
Tak možná nějaké lepší vějičky? Feromony? Nějaký zvukový nástroj, co zní jako samička?
Kdyby na Dopravním podniku a na ROPIDu začali alespoň trochu přemýšlet, tak by se řidiči našli.
Z Veleslavína odjížděly vždy 2 kloubové busy 119 na letiště ve stejném čase. Druhý bus byl buď úplně prázdný, nebo v něm jelo několik (do 5) lidí. Tak se plýtvá a pak chybí řidiči jinde.
Psal o tom i Blesk. Vč. foto najdete zde
Řidič metra. To je jazyková uroveň novináře. Hned si zaplatím prémium.
Na trh práce konečně už přišel trh.
Je tomu tak dobře, firmy mají konečně už na výběr.
Buď nabídnou lidem konkurenceschopné mzdy, nebo zkrachují.
Dopravní podnik, který je společnosti města nezkrachuje, ale vždy to tak nějak zaplatí daňový poplatník.
"...úspěch v přijímacím řízení."
Na co si u DPP hrajou? Potřebují řidiče a co po něm chcou? Máte papíry? Čistý rejstřík (dejme tomu). Kolik bodů? Tady máte klíčky, támhle je autobus.
Je zajímavé, že profese, které jsou tak nějak důležité pro společnost, jsou zcela nepopulární. Nebude to tím, že se na to už desítky let kašle. Že fungují už jen tak že setrvačnosti a až to současní 50-60nici položí, tak teprve bude rodeo. Všichni by chtěli čistý vzduch, ale když nebude kvalitní MHD, tak lidi nic nevytahne z aut. Máme v rodině řidiče na mezimestu a někdy nestíhám kroutit hlavou, co mi vykládá. Chci kvalitní MHD, budu muset zlepšit celkově podmínky pro zaměstnance a přitlačit na penězích. Ne jen zvýšit nábor a čekat, jestli se někdo chytne a nastoupí do současných podmínek, které jsou zhusta špatné.