Diskuze

Na fotku z otevřených dveří na Pancíři se stála i fronta, vzpomíná jejich autor

Na začátku byla chuť podělit se na sociálních sítích o hezké snímky z milované Šumavy. K fotografiím přidal šestatřicetiletý patriot Richard Brož videa z východů a západů slunce, tipy na výlety, rozjel projekt Tričko s příběhem, sází stromky, obnovuje křížky, stojí za Otevřenými dveřmi na Pancíři, pomáhá lidem z regionu. Ze značky We Love Šumava se stal fenomén, který má dosah ke dvěma milionům lidem na Facebooku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

We love Šumava? - Bot kакой идиот - он забыл родной язык

0 0
možnosti

Možná bych u takového článku čekal ty fotky.

3 0
možnosti
JH

J72a52n 31H11r22a23d

4. 2. 2024 7:23

No, u "novinářů" ze stáje pana AB tolik logiky nelze očekávat.

1 2
možnosti