Diskuze

Rosa a tráva na kolejích udělaly z motoráku sáňky, říká svědek neštěstí

Strojvůdce motorového vlaku chtěl zastavit na zastávce ve Kdyni, ale nešlo to. Ačkoliv brzdil a sypal písek na kolejnice, vůz jel dál. Za nádražím se na výhybce srazil s protijedoucím lokotraktorem. Podle zdroje MF DNES nehodu zřejmě zavinil fakt, že koleje byly málo používané a znečištěné trávou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne by zajímalo, zda cestující věděli předem o možnosti srážky a měli možnost se na ní připravit. Předpokládám, že nikoliv a že strojvedoucí dělal maximum pro zastavení vlaku a tak lidé se povětšinou ani nestihli chytnout. Tedy jen usuzuji. Docela by mne ten průběh zajímal. Je to zároveň dost děsivé.

0 0
možnosti

K92a12r69e31l 45B74u86r39s25a

11. 9. 2020 15:18

Já jel jednou takhle "po saních" a cestující z toho měli spíš srandu: "Pane strojvedoucí, jaktože jsme nezastavili u perónu? HaHaHa..." Chudáci neměli tušení, co všechno se mohlo stát...

1 0
možnosti

Nohama stíráš rosu na kolejích......

1 0
možnosti
Foto

nejspíš je to způsobené vysokyma nzdama menežmentu drah , a na údržbu už nezbývají peníze, není na sekání trávy ani na kontrolu stavu kolejí , není na nic ale menežment musí brát statisíce

0 2
možnosti

I17v31a51n 91H75o84l84a45s

11. 9. 2020 13:05

Typický názor hodný vaší "inteligence".

0 0
možnosti
Foto

V tomhle mají motoráky a většina drážních vozidel z "velké železnice" značnou nevýhodu, že oproti některým vagónům a většině tramvají nemají kolejnicové brzdy, které nejednou dokáží na kluzké koleji dost pomoci.

Pamatuji si, že během října 2019 po vichřici popadalo mokré listí u tramvajové trati Královský Letohrádek - Pohořelec (Praha). S těmi tramvajemi T3SUCS řidič jel sotva 10-15 km/h a na panelu jsem viděl, že skoro stále tzv. padala čelisťová brzda (rychlost kol padla na 0 km/h a tramvaj "si myslela", že dobržďuje do zastavení po odpadnutí elektrodynamické brzdy). Nakonec musel i tak řidič použít kolejnicovou brzdu, jinak bychom z Královského Letohrádku nejspíše dojeli jak sáňky až na Malostranskou 8-o

4 0
možnosti

Stačí i malá bořka či vítr a na trať před vlak (motorák) spadne nějaký strom(ek). Holt údržba okolo trati dnes poněkud zaostává. Některé pozemky v okolí patří "soukromníkům" co na na to dlabou ... a to se netýká jen kolejí ... viz parčíky/lesíky, cesty, pole, zarostré pangejty atd.

2 0
možnosti
Foto

Všemu rozumím. Kromě jediné věci - podle fotek nechápu, proč měl ten osobák postavenou cestu na tu nepoužívanou zarostlou kolej. Proč neměl cestu normálně před staniční budovu a ten lokotraktor na kolej vzdálenější od budovy.

0 0
možnosti

Já to pochopil tak, že lokotraktor táhl nějakou měřící soupravu, takže asi chtěli změřit parametry běžně používané tratě, takže vše ostatní šlo (doslova) stranou.

1 0
možnosti

Motoráček prý letěl 20 metrů vzduchem. No, věrohodný svědek, ten se vyzná.

0 4
možnosti

A jak se významy vy? Víte co je to hybnost? A mimochodem v článků je napsáno 10 metrů.

3 0
možnosti

Dobrý názor pane Křivánku. Proč však neříct, že měl preventivně pískovat ve vysoké trávě.

0 0
možnosti
Foto

J59i46ř71í 19E45r90b94e18n

11. 9. 2020 6:47

Pískoval, ale nestačilo to...

0 0
možnosti

D38a97v52i29d 47P84e86c87a

10. 9. 2020 21:29

Tady se kašle na údržbu ale opatření je udělat pořádnou přestávku v práci strojvedoucím. Ať žije ouřad.

0 0
možnosti