- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mne by zajímalo, zda cestující věděli předem o možnosti srážky a měli možnost se na ní připravit. Předpokládám, že nikoliv a že strojvedoucí dělal maximum pro zastavení vlaku a tak lidé se povětšinou ani nestihli chytnout. Tedy jen usuzuji. Docela by mne ten průběh zajímal. Je to zároveň dost děsivé.
Já jel jednou takhle "po saních" a cestující z toho měli spíš srandu: "Pane strojvedoucí, jaktože jsme nezastavili u perónu? HaHaHa..." Chudáci neměli tušení, co všechno se mohlo stát...
nejspíš je to způsobené vysokyma nzdama menežmentu drah , a na údržbu už nezbývají peníze, není na sekání trávy ani na kontrolu stavu kolejí , není na nic ale menežment musí brát statisíce
V tomhle mají motoráky a většina drážních vozidel z "velké železnice" značnou nevýhodu, že oproti některým vagónům a většině tramvají nemají kolejnicové brzdy, které nejednou dokáží na kluzké koleji dost pomoci.
Pamatuji si, že během října 2019 po vichřici popadalo mokré listí u tramvajové trati Královský Letohrádek - Pohořelec (Praha). S těmi tramvajemi T3SUCS řidič jel sotva 10-15 km/h a na panelu jsem viděl, že skoro stále tzv. padala čelisťová brzda (rychlost kol padla na 0 km/h a tramvaj "si myslela", že dobržďuje do zastavení po odpadnutí elektrodynamické brzdy). Nakonec musel i tak řidič použít kolejnicovou brzdu, jinak bychom z Královského Letohrádku nejspíše dojeli jak sáňky až na Malostranskou
Stačí i malá bořka či vítr a na trať před vlak (motorák) spadne nějaký strom(ek). Holt údržba okolo trati dnes poněkud zaostává. Některé pozemky v okolí patří "soukromníkům" co na na to dlabou ... a to se netýká jen kolejí ... viz parčíky/lesíky, cesty, pole, zarostré pangejty atd.
Všemu rozumím. Kromě jediné věci - podle fotek nechápu, proč měl ten osobák postavenou cestu na tu nepoužívanou zarostlou kolej. Proč neměl cestu normálně před staniční budovu a ten lokotraktor na kolej vzdálenější od budovy.
Já to pochopil tak, že lokotraktor táhl nějakou měřící soupravu, takže asi chtěli změřit parametry běžně používané tratě, takže vše ostatní šlo (doslova) stranou.
Motoráček prý letěl 20 metrů vzduchem. No, věrohodný svědek, ten se vyzná.
A jak se významy vy? Víte co je to hybnost? A mimochodem v článků je napsáno 10 metrů.
Dobrý názor pane Křivánku. Proč však neříct, že měl preventivně pískovat ve vysoké trávě.
Tady se kašle na údržbu ale opatření je udělat pořádnou přestávku v práci strojvedoucím. Ať žije ouřad.