Diskuze

VIDEO: Oprava Slovanské třídy stále více brzdí dopravu, tvoří se kolony

Rekonstrukce jedné z důležitých a frekventovaných silnic v Plzni, Slovanské třídy, přináší stále větší komplikace pro řidiče. Šoféři nyní jezdí v obou směrech po jedné polovině vozovky. Kvůli opravě kanalizace, vybudování nových vodovodních přípojek a silnice se změnila i trasa tramvají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mosty byly v režii SŽDC a ta se Slovanskou nemá nic společného..

0 0
možnosti

Tak společného mají dost, je to ve stejné městské části, tudíž se schvaluje stavební povolení, včetně časového plánování a dopravních omezení. Není to věc týdnů a při tomto dlouhodobém plánování snad není problém to druhé přizpůsobit... evidentně to je odpovědným osobám u zadele.

0 0
možnosti

Problém číslo jedna je, jak "intenzivně" se na Slovanské pracuje. Po rozkopání všeho se snad na tři týdny dělníci naprosto ztratili a nedělo se vůbec nic. Teď už se sice občas i něco děje, ale víc jak dvacet dělníků jsem na stavbě nikdy neviděl a po čtvrté odpoledne se neděje opět vůbec nic.

3 0
možnosti

Možná by to chtělo umístit nyní tramvaje do středu vozovky , tak jak je to obvyklé všude jinde . Ale to by Plzeň přišla o světovou raritu . Tak nevím :-P

0 1
možnosti

no ta rarita je jen na té Slovanské, je na koleje vprostřed docela úzká, to by ty kolony aut byly ještě větší, pro auta by zbyl opravdu jen jeden jízdní pruh a celkem úzký. Jezdím často a jen na Slovanské mi to přijde lepší než jinde. Oprava bude jen do konce letních prázdnin - do té doby si cestující užijou okružní jízdu přes Slovany

0 0
možnosti

Tak není se čemu divit. Když byl uzavřený několik roků podjezd u HVN, tak se tu mohlo vesele kopat. Místo toho se počká, až se silnice otevře a pak ji znovu rozkopou jen o par set metrů dal. Argumenty o tom, ze jsou to různí zhotovitelé neberu, pořád to musí projít schvalovacím stavebním řízením, takže se o tom ví dlouho dopředu, jen se domluvit :( ale teď už je to vlastně jedno.

12 0
možnosti

tak asi na to neměli prachy

0 2
možnosti

Tak není se čemu divit. Když byl uzavřený několik roků podjezd u HVN, tak se tu mohlo vesele kopat. Místo toho se počká, až se

0 0
možnosti