- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K elektrokolům jenom jedna poznámka, na servisu sem slyšel, že pokud bylo kolo přečipované tak padá záruka. Je to z důvodu přetěžování baterie a komponent kola. Kdo by ale vydržel fakt, že ho předjíždí cyklista na obyčejném kole?
Elektrokola jsou mor. Lidé, kteří nikdy nejezdili, nesportovali, najednou vyrazí téměř do hor, nechají se vyvézt. Nějaká technika jízdy na kole jim nic neříká, fyzička žádná. Pak dojde baterie a volá se o pomoc. A záchranáři, kteří by mohli v tu chvíli být nápomocni jinde, musejí vyrazit.
Ano, záchranáři by mohli v tu chvíli zachraňovat dítě, které na turistické trase srazil pravověrný pumpičkář na klasickém horském kole.
Elektrokolo je na trénink super - třeba na trailech kde není lano. Nebo např. vydupat na Praděd a držet rychlost aby nepadla pod 20km/h dá taky dost zabrat a ještě se dá pak obejt okruh přes Červenohorské sedlo, Rejvíz atd..
My Vám říkáme untervasři a nezdravíme Vás, a to je mně 67 let!
Stejne je to zvlastni ta poznamka ze elektrokolo je tezsi a jezdec ho neubrzdi. 80kg jezdec plus 20kg kolo je cca 100kg vahy. Motor plus baterie dnes vszi cca 6kg, takze se jedna o narust vahy 6%. Cili ta povera ohledne nutnosti lepsich brzd se mi jevi podivna.
Pokud to někdo neubrzdí tak to není vahou elektrokola - možná hmotností jezdce
Mám elektrokolo a je to super. Byla to skvělá investice. Upřímně, nechápu tu negaci vůči elektrocyklistům. Myslím, že elektrokola nikomu neškodí a nikoho neobtěžují. Pokud někdo obtěžuje, jsou to lidé a je úplně jedno na čem nebo v čem přijedou. A keci typu, kde nevyjedu, tam si nezaslouží být, jsou dost stupidní. Zejména pak od lidí, kteří denně využívají na přepravu automobil. Snad si za tím tvrzením stojí a kde nedojdou, nejezdí autem. Ale tak to asi nebude, že.
Tak nějak, to je úplně stejně jak někteří jsou schopni lidi pomluvit ze vyjeli kopec lanovkou, aby stihli delší trasu na hrebenovce. Tak ji nemáš chodit. Vývoj jde dopředu. V autě taky máme různé asistenty a nikdo neříká, že když nemáš posilovac řízení, ABS, pakrovaci asistent apod. tak nemáš na silnici co dělat.
Volat HS kvůli vybité baterii může snad jen magor.
No, když jsem viděl, kdo se do některých terénů vydává na elektrokola tak se ani moc nedivím.
Na Šumavu jezdíme přes 20 let. Pěšky, lyže, kola.
Ke kolům. Šumava je výjimečná tím, že se tam dá dobře pojezdit na silnici i na horském.
Mimo pár exponovaných tras a míst je tam klid a člověk v podstatě nikoho nemusí potkat několik hodin.
Elektro máme taky. Je to dobrý doplněk, nicméně souhlasím, že pro netrénované cyklisty až možná nebezpečný. Jinak se na něm dá potahat docela slušně a rozhodně to není o vození se. Zkuste si to sami a pak suďte.
Souhlas, zkoušela jsem a dala bych si říct. Jen asi zatím nechci obětovat tolik peněz, když vezmu kolik toho ve výsledku najdu.
Téměř se vším souhlasím, až na to - že cyklistu pozná dle oblečení... Jezdím v kraťasech, triku a kvalitních botách (klipsy nepoužívám) a tak jezdím už 20 let po kopcích. Nevím - mám se odlišit fajnovým dresem, abych vypadal jako opravdový cyklista? :-D
PS: elektrokolo nepoužívám, kam nevyšlápnu sám, tam si nezasloužím být :-)
Klipsy na kole nepoužívá nikdo, klipsny jsou už také rarita.
docela nechápu, proč moped maskovaný za kolo může tam kam obyčejná motorka ne, přestože představuje podobná rizika pro okolí a pak se všichni divěj, že jsou s tim problémy
To že může kamkoliv mi nevadi, spíš že to kolo může mít každý.
..elektrokolo?? pro handicapované nebo starší lidi kteří si zajedou na výlet na který by normálně neměli sily je to super....ale pro zdravé a hlavně mladé?? ... to je hardcore ..... když jsem chodil na základku v 70th tak ve třídě byl maximálně jeden nebo dva s nadváhou ...dnes je to přesně naopak
Znám pár nadšených cyklistů-sportovců s elektrokolem. Proc ne, je to pohodlnější, zvládne toho člověk více. Pokrok, to je jak byste člověku říkal proč má prehazovacku, jde to přece i bez ní. Jde, ale je to pohodlnější. To že využívají i méně zdatní, no bohužel.