- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No celková škoda 156 tisíc se mi nezdá. Vždyť ty auta jsou nyní zralé do šrotu!
odhady skod uvadene ve statistikach Policie CR jsou dany nejakou metodikou Policie CR, ktera samozrejme hodnotu skod davno nereflektuje.
Realnou hodnotu skod drzi pojistovny a kancelar pojistitelu. A ta je nekde uplne jinde, proto take jak havarijni tak zakonne pojisteni stale roste.
kdyz je hloupej a prizna se.
Samozrejme po nehode ma odmitnout vypovidat z duvodu soku. Nasledna vypoved je, ze bezprostredni cas pred nehodou si nepamatuje.
a co měl říct? Ze mu prasklo kolo? To ze se nevěnoval řízení nemá na výplatu pojistky vliv.
Po "čelní" srážce netknutej předek, ale orvanej bok?
Jo to jsou přesně ty dotykový displaye!!!!! Lidi mačkaj čudlíky a hledaj buh vi co. místo soustředění se na řízení. Ta móda velkejch dotykovejch displayů doufám brzo vezme za své. Tohle jsou následky.
Jo je to peklo. Když se Vám zamlží čelní sklo, je to skoro na zastavení a navolení klimošky. Když jedu po městě s fabkou, nahmátnu čudlík a otočím....
a je to tady... každýmu soudnýmu člověku to musí být jasné, že "šmrdlání" na tabletu je nebezpečnější než mechanické ovladače. Ale ne, je to cool a hlavně je to levnější (výrobně), tak jim to všem navrčíme do hlav. Takže si milý výrobci nejprve dejte pořádně dohromady hlasové ovládání a pak nám dávejte do aut tyto "fíčury"
Tak, vlastně za to může dotykový displej? Inteligentní úvaha.
Mě překvapuje, že přiznal už to rádio. Všude se doporučuje na místě mlčet a pak se zeptat právníka.
Ty do prostoru odporně trčící tablety by neměly být vůbec povoleny bez podmínky multifunkce na volantu. A ventilátor, teplota a hlasitost pouze mechanicky.
klid, normalni auta maji ovladani i na volantu. Jenze mnohdy je problem, ze lidi ani to svoje auto neumi ovladat.