Diskuze

Nové lokomotivy zkrátí jízdu vlakem z Prahy do Berlína o dvacet minut

Od 10. prosince, kdy začne platit nový jízdní řád, budou vlaky Českých drah na delších trasách rychlejší a přibudou na nich nové soupravy. Cesta mezi Prahou a Berlínem se tak zkrátí na čtyři hodiny, tedy asi o 20 minut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

No to je titul jako stehno, ale že jinde se tato vzdálenost razí už za směšný čas ( stačí se podívat více na západ ) tak o tom se zde nepíše. To asi autor opomenul palcovým titulkem zvýraznit. Dále zde chybí ještě poznatek, že na zbytku našeho území se jezdí jak ve středověku a tam kde není konkurence k ČD se stále drbou zákazníci u jízdenek na maximum a komfort tomu zcela neodpovídá, tak o tom už tak palcový titulek není. To by byla kritika polostátního podniku a k tomu tu není moc místa, aby se toto rozmazávalo. Na to v našem státě nejsou stále dost velcí hrdinové, aby toto rozvedli se vším všudy a přidali pár fotek některých regionálních spojů. Nazval bych to realita cestování v 21 století.

0 1
možnosti
MG

Tento článek je opravdu ostuda iDnes. Už delší dobu se ví, že přepřahy v Drážďanech v prosinci neskončí a za 4 hodiny 7 minut se jezdit nebude. Stane se tak možná v průběhu příštího roku.

2 2
možnosti
KN

K54a58r96e55l 38N27o58v29á54k

23. 11. 2017 9:23

Delší dobu to patrně víte jenom Vy od agentury JPP.

0 0
možnosti
JK

J98i18ř65í 66K62o28š38e80k

22. 11. 2017 17:20

Smutné na všech těch zlepšeních, zrychleních atd. je to, že pro cestující z Rokycan nebo Hořovic do Prahy ubudou dopoledne 2 páry vlaků a večer jeden (ten chybějící večerní z Prahy ve 20:03 vadí asi nejvíce). No a prodloužení jízdní doby všech rychlíků z Rokycan do Prahy o 9 minut patří k takovým těm dalším "drobným" zhoršením, o kterých se samozřejmě z marketingových důvodů nikde nemluví ;-€

8 2
možnosti
JK

Cestující mezi Brnem, Jihlavou, Olomoucí, Zlínem a Ostravou z toho nebudou mít nic. Takové ty vesnické jednokolejky spojující krajská města...

Vedle je ucpaná dálnice. Holt mezi Brnem a Ostravou nejsou Alpy aby se postavila druhá kolej, jako na trati ze Salzburku do Villachu.

3 0
možnosti
VH

Za zpoždění ve více než 95% případům nemohou České dráhy.

5 0
možnosti
PZ

Zkrácení na trase Praha-Berlín je jen o 9 minut, minimálně do léta 2018 se bude v Drážďanech stále přepřahat.

3 0
možnosti
RK

nechapu proc musi v drazdanech preprahat. to dojde lokomotive dech?

0 0
možnosti
ZH

dech došel asi vám

možná proto, že nemáme vícesystémovou lokomotivu pro provoz na německých kolejích

3 4
možnosti
JR

Smutné na tom je, že zde mohla jezdit "škodovka". A hlavně jak se v škodovka k problému svých lokomotiv postavila.

3 0
možnosti
RS

od Škodovky už ani šroubek R^

1 5
možnosti
JV

J30a19n 49V66a59l50o20u66c39h

22. 11. 2017 16:03

... a tak ČD zaplatili Škodivce vývoj něčeho, co stejně předpokládaný účel neplní, lokomotivy dostaly pozdě, dráže... Inu, obchod jak má býtRv.

6 4
možnosti
JK

A ukazuje se, že kdo chce příliš, nemá nic.

0 0
možnosti
JS

takze uz nebudou mit zpozdeni hodinu a pul ale jen hodinu a neco? no to je dobra zprava R^

1 4
možnosti