- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to je titul jako stehno, ale že jinde se tato vzdálenost razí už za směšný čas ( stačí se podívat více na západ ) tak o tom se zde nepíše. To asi autor opomenul palcovým titulkem zvýraznit. Dále zde chybí ještě poznatek, že na zbytku našeho území se jezdí jak ve středověku a tam kde není konkurence k ČD se stále drbou zákazníci u jízdenek na maximum a komfort tomu zcela neodpovídá, tak o tom už tak palcový titulek není. To by byla kritika polostátního podniku a k tomu tu není moc místa, aby se toto rozmazávalo. Na to v našem státě nejsou stále dost velcí hrdinové, aby toto rozvedli se vším všudy a přidali pár fotek některých regionálních spojů. Nazval bych to realita cestování v 21 století.
Tento článek je opravdu ostuda iDnes. Už delší dobu se ví, že přepřahy v Drážďanech v prosinci neskončí a za 4 hodiny 7 minut se jezdit nebude. Stane se tak možná v průběhu příštího roku.
Delší dobu to patrně víte jenom Vy od agentury JPP.
Smutné na všech těch zlepšeních, zrychleních atd. je to, že pro cestující z Rokycan nebo Hořovic do Prahy ubudou dopoledne 2 páry vlaků a večer jeden (ten chybějící večerní z Prahy ve 20:03 vadí asi nejvíce). No a prodloužení jízdní doby všech rychlíků z Rokycan do Prahy o 9 minut patří k takovým těm dalším "drobným" zhoršením, o kterých se samozřejmě z marketingových důvodů nikde nemluví
Cestující mezi Brnem, Jihlavou, Olomoucí, Zlínem a Ostravou z toho nebudou mít nic. Takové ty vesnické jednokolejky spojující krajská města...
Vedle je ucpaná dálnice. Holt mezi Brnem a Ostravou nejsou Alpy aby se postavila druhá kolej, jako na trati ze Salzburku do Villachu.
Za zpoždění ve více než 95% případům nemohou České dráhy.
Zkrácení na trase Praha-Berlín je jen o 9 minut, minimálně do léta 2018 se bude v Drážďanech stále přepřahat.
nechapu proc musi v drazdanech preprahat. to dojde lokomotive dech?
dech došel asi vám
možná proto, že nemáme vícesystémovou lokomotivu pro provoz na německých kolejích
Smutné na tom je, že zde mohla jezdit "škodovka". A hlavně jak se v škodovka k problému svých lokomotiv postavila.
... a tak ČD zaplatili Škodivce vývoj něčeho, co stejně předpokládaný účel neplní, lokomotivy dostaly pozdě, dráže... Inu, obchod jak má být.
A ukazuje se, že kdo chce příliš, nemá nic.
takze uz nebudou mit zpozdeni hodinu a pul ale jen hodinu a neco? no to je dobra zprava