- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Právě hustota zástavby je problém. Město nebude " dýchat". Zatavují se zelené plochy. Nová zástavba neřeší parkování, a když, tak jen v omezeném počtu vozidel. Takže, je to spíše k horšímu, než k lepšímu.
Respektuju, že každý chce bydlet, ale díky raketovému tempu, jakým se staví, se bude muset hodně lidí naučit jezdit městskou hromadnou dopravou nebo na kole, protože silnice budou ucpané :-)
Je dobře, že se zastavují některé proluky. Samozřejmě by bylo dobře, kdyby se semtam objevily i architektonicky hodnotnější stavby.
Architektonicky hodnotné stavby se v Plzni stavěly naposled za secese, možná pár vil za první republiky.
Ano staví se v Plzni všude. Ale za jakou cenu? Hypotéční balvan na krk a otroctví do konce života.
Ono nejsmutnější na tom je, že na tyto "novostavby" při současně našponovaných cenách nedosáhne ani rodina s příjmem nad průměrem současných platů. Tyto byty pak skupují spekulanti a zbohatlíci, kteří je dále jen pronajímají a tlačí tak již na dost vysoké ceny nájmů a nemovitostí. Já osobně bych ani do těch novostaveb v centru bydlet nešel. Většinou se staví přímo u nejrušnějších tahů v Plzni a ve "špinavých lokalitách" (Jižní předměstí, Klatovská, Petrohrad). Výstavba mio Plzeň v tranzitních obcích je sice o něco levnější, ale zato infrastruktura nulová. Uvidíme, kdy ta bublina praskne a jaké to přinese následky.
Jojo, je to super. Úplně se třesu. Relax ....brusinka ....Relax ....brusinka :-D