- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak že si drží dlouhodobého partnera co platí není nic až tak divného. Ale spíše ta podmínka EU, že na tom, na co přispěje nesmí být žádná reklama. Mohli krásně z Barthu vytahat další chechtáky.
On je spíš problém v tom, že na ty vozy nemá Barth co lepit, takže se z toho snaží nějak vykroutit. Zhruba 8 vozů má totiž nějakou verzi reklamy na Barth, z letos vyřazených vozů se přenesly jen dvě reklamy - z několik let odstavené 385 Koupelny Ptáček a Český rozhlas. A reklamy se kvůli dotaci nemůžou lepit jen na SORky, posledním Solarisům a plyňákům končí podmínka příští rok.
On může Dopravní podnik zadávat veřejné zakázky bez soutěže? Hmmmm... A nebylo by lepší, aby jezdily všechny busy bez polepu, když to stejně vydělá sotva na plat Tomáše Pelikána? Co na to městští konšelé?
Vy si pane Vomáčka asi neuvědomujete, že ty vozy kromě toho že mají vytvořit zisk, si na sebe taky musí vydělat, byl by jste radši kdyby jste jezdil vozem bez reklamy za třeba dvojnásobné jízdné?