- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně do toho moc Bakajsovi nekecat.
Stačí se podívat na Google Maps nebo na Waze.
Online dopravní informace 24 hodin denně.
"...všechna světová města, která jsou symbolem vysoké kvality života, pracují se strategickými dokumenty,“ řekl primátor města Pardubice Martin Charvát."
Děkujeme pane primátore, že Pardubice řadíte mezi světová města, a že právě Pardubice máte za symbol vysoké kvality života, ale skromně by stačilo, kdybyste už konečně místo slibů začali něco dělat. Aby "bylo líp!..."
To konstatování je popřením ambicí Pardubic. Když se poprvé dostalo ANO v Pardubicích k moci, změnil náměstek Řehounek zaměření Komise pro strategii na komisi pro schvalování nákupů výpočetní techniky. On to tak potřeboval a basta! ANO není příslibem zlepšení, ANO je spoluviníkem tristní situace v územním plánu (developer prokázal dobrou vůli, víc jsme toho po něm nemohli chtít...), jeho vymáhání a nyní viditelně v dopravě. Jiní to pohřbívali před třicveti lety (roštový systém dopravy v Pardubicích, netřeba nám obchvatů...), ale koncepce stále nikde ani dnes. S perspektivou čtyři roky nikdy žádná strategie není potřeba. Vždyť by se to stejně nestihlo.
Lidé, neporadíte nám? My vůbec nevíme, kde vás bota tlačí...
To je asi nějaký špatný vtip, ne? Nebo to opravdu myslí vážně? V Pardubících jsou už desítky let stále stejné dopravní problémy a oni teď chtějí po lidech, aby jim tyto problémy odhalili? Možná by stačilo, kdyby politici nahlédli do svých volebních programů, protože přesně řešení těchto problémů lidem před volbami slibovali...
A nějaké fundované vyjádření Bakajsy, Webera, Vopršala a ostatních stejných ? Nikde ! Nic ! Není zkrátka nad otevřenost.
pouhe sladeni semaforu na vyklizeni rychlodrahy smerem k silnici I/37 HK-Chrudim by dost pomohlo .. A opacne to same.
60 odborníků ... to si snad dělají legraci či co ...
Tak například by mohli vysvětlit řidičům trolejbușů, že vjíždět do křižovatky, za kterou nemohou pokračovat v jízdě, je nezákonné. To co tam předváděli dnes, bylo neuvěřitelné. Zablokovali se tam ve všech 3 směrech navzájem.
Jenomže když tam ten řidič nenajede, tak tam nenajede nikdy. Předevčírem jsem jela kolem zimáku a byla to hrůza. Do křižovatky se nacpe ještě 5 dalších aut, takže z dalšího směru neprojedou.
Řidič trolejbusu mnohdy nemá na vybranou, to by na té křižovatce stál ještě teď.
Neexistence obchvatů ve stotisícovém městě na rovině je nepochopitelná ostuda. Zvláště ve městě, které bylo po čtyřicet let podfinancováváno. Co dělají regionální politici? Proč nevyvinou tlak na ŘSD? Bez obchvatů budou zácpy stále silnější.
...to dříve bude v Hradci třetí obchvat
(a pak jim dostaví dálnice 11+35, které vytvoří vcelku geniální velký venkovní obchvat)
Kde stojí v Pardubicích doprava?...
To je nějaký trapný vtip, že?
Já tady nehodlám jmenovat 90%pardubických ulic...
My opravdu nepotřebujeme 60odborníků, které studii připraví a budou hodnotit, my POTŘEBUJEME NOVÉ SILNICE A OBCHVATY
Ale dobrá - jestli chcete ty opravdu největší problémy, tak to je doprava od průmyslové zóny Čivice kamkoliv do města, Anenský průjezd, Charvátův špunt a poté celá doprava z Polabin do východních částí města-vše kolem divadla bez existence krátké alternativy (obráceně jde aspoň "obchvat Labská ul.").
a to je v Pcich Dopravni fakulta kovarova kobyla, no