- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel takových případů je stále více a většina se tutlá a veřejnost se je nikdy nedozví. Tady asi taky jen to někdo prásknul, protože to nebylo nějaké oficiální sdělení SŽ, nikde jinde jsem to nečetl.
Statistiku VŠECH takových událostí zveřejňuje Drážní inspekce na svých stránkách. Vy sám si můžete podat žádost podle 106, abyste si zjistil podrobnosti. S tou představou o tutlání jste směšný.
... "více nebezpečnější ...." - to je teda "češtyn", to snad ani není možné. Copak nestačí "nebezpečnější" (2. stupeň příd. jména)? To musí autor použít
anglický styl "more dangerous"? Jenže v angličtině to u více než dvouslabičných slov jinak nejde. Ale proč v češtině?
Taky jsem právě projel na stůj, zezadu jsem to napral do stojícího nákladu a vykolejené vozy smetly protijedoucí Nexák. Generální stop na Z21 přišlo pozdě. Naštěstí u mě neštěstí jen ve velikosti H0 ;)
Za me ok. Bezpecny system pocita s lidskou chybou.
Jaksi schází informace, kdo spustil generální stop.
Důležité je sesmolit senzační článek (a hlavně nadpis), ne informovat čtenáře.
Tak nevím - strojvůdce asi nebude sebevrah a z nějakého vlivu chyba nastala - já bych to neházel jen na lidi - lidi dělají to co jim umožní systém
Systém vlak na červené fakt nezastavuje, to musí fíra
Je dobře, že ta stopka u nás funguje. Viděl jsem, co se stalo v Londýně, když dispečeři zaspali a stopku včas nepoužili. České dráhy u mě mají plus za dobrý zásah.
Zdá se mi to, nebo takových případů na kolejích nějak přibývá? A tady jak to vypadá, kdyby to někdo nepráskl, tak by SŽ vůbec o ničem neinformovaly. No aspoň vlaky nejely proti sobě.
Tohle je téměř jistě z viny strojvůdce takže SŽ jen zabránila větším škodám.