Diskuze

Zpoždění i 170 minut, cestování vlakem mezi Ostravou a Prahou je o nervy

Průměrné zpoždění dvanáct minut, rekordní pak 176. Tak vypadají statistiky posledních 28 dnů jízd vlaku Pendolino vyjíždějícího v 5.15 ráno z Ostravy do Prahy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Ja neznasam komancov, ale ako to oni robili, ze toto vtedy fungovalo naozaj neviem.

Ked v Japonsku meska vlak 2 minuty, pisu o tom vsetky noviny.

0 0
možnosti
MN

Na té "páteřní" trati probíhají opravy a modernizace téměř nepřetržitě tak 20 let. Výsledkem je to, že miliardy tečou, nicméně přímým efektem pro cestující je akorát neustálé postávání v poli, čekání bůhví na co a časy dojezdů mezi velkými městy na úrovni časů z konce minulého století ... nemluvě o tom, že ŽÁDNÝ vlak nikdy nepřijede dle jízdního řádu, takže jakékoliv plánování přípojných spojů nebo třeba obchodních schůzek apod. je s vírou v časy tam udávané čirý hazard ...

1 0
možnosti
ŠF

Problém bych rozdělil do dvou dílčích. Jednak je to velká výluková činnost. Tak například je rok zcela přerušena trať Brno - Česká Třebová, přičemž i odklonová trasa je zatížena čtyřmi dalšími výlukami. Nadto je (například) na hlavním tahu Brno - Bratislava v úseku na státní hranici Lanžhot - Brodské dočasně zaveden jednokolejný provoz a probíhá komplexní výměna celého svršku. Za druhé, velké množství vlaků si přiváží zpoždění už ze zahraničí. Toto zpoždění nevzniká v Česku. Dnes si například přivezly některé rychlíky Metropolitan z Budapešti na příjezdu do Břeclavi 45 minut.

0 0
možnosti
MN
JK

J70a44n 40K75r39á12l

19. 8. 2022 0:29

Tyto tratě jsou aspoň využívané, ale na lokalkacg,často nákladně rekonstruovaných je skoro prázdno. Kdyby těch pár lidí jelo taxiky,vyšlo by to levněji... Rychlík z Cimelic do Prahy jede přes 2 hodiny,autobus hodinu,a to tam ještě není hotova dálnice! Bez komentáře...

0 1
možnosti
TT

To se může člověk rozčilovat jak chce, ale můj dojem je, že stavební práce v ostatních úsecích na koridoru Brno-Pardubice-Praha správně časově sladili s rekonstrukcí úseku Brno-Letovice, především tedy Brno-Blansko. Ta měla trvat dva a půl roku, nakonec to (snad) zvládnou za rok, tedy do prosince. Tal proč by se měly stavební úpravy dál na trati provádět jindy?

0 0
možnosti
DB

Vypichovat těch 176 minut Praha-OV může jen kosočtverec, ne solidní reportér.

Tipuju, že to bylo tehdy, jak bylo zpřetrhané trakční vedení.

Jančura měl z Prahy v BV zpoždění 180 minut. O tom ani zmínka.

Hlavně, že si "opět" někdo musel kopnout jen do ČD!!!

9 3
možnosti

Ono je to ale kopanec do Správy Železnic, teda aspoň pre tých, čo vedia, že za stavebné práce a výluky je zodpovedná tá. Pendolíno bolo použité ako príklad "elitného" spoja, ktorý by mal mať najvyššiu rýchlosť a prioritu a napriek tomu dostáva také meškania.

0 0
možnosti
VK

V83i55t 39K85r83i93v60a85n

18. 8. 2022 20:29

Předpokládám, že po této několikaleté opravě bude vlak alespoň rychlejší než před ní. Nebo?

0 0
možnosti
PN

Přijde další několikaletá oprava a pak další.

1 0
možnosti
JS

J67a67n 94S27k38ý22p64a30l40a

18. 8. 2022 20:13

Pět deset let zpátky se dalo na tuhle železniční trasu spolehnout. Navíc byla rychlá. Jsem z Olomouce a nejrychlejší vlaky do Prahy jely 2 hodiny (občas i minutu nebo dvě pod 2 hodiny) — Pendolino, RegioJet, občas i některé EC.

Nyní je to kvalitativně podstatně horší. Pendolino dle jízdního řádku jede 21⁄2 hodiny, se zpožděním samozřejmě jště víc.

Je to problém, dříve jsem si mohl krásně plánovat služební cesty do Prahy nebo cesty na letiště, nyní je to podstatně větší hazard.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
MN

M68i82l88o10š 48N13e14r96a55d

18. 8. 2022 20:05

Hodinová zpoždění jsou nehoráznost kterou nelze ničím omluvit a výluky trvající měsíce zrovna tak. Nechápu ale, proč jsou lidé kteří používají pro svou práci internet tak závislí na wifinách. Sám mám neomezená data a na území ČR wifi vůbec neřeším. Potíže mohou nastat při cestách do zaostalejších částí Evropy jako je například Německo kde je pokrytí mobilním signálem na úrovni "dřevních" dob mobilní komunikace.

5 1
možnosti
Foto

Mám tak neomezená data u nás a v zahraničí je to tuším 64 Gb, ale nevšimla jsem si, že by němci krom příhraničních cest měli problém se signálem, jezdím tam minimálně 2x týdně a přes internet mám v autě puštěné české rádio, když jedu třeba k Dortmundu, někdy to nevypadne nikdy, někdy na chvilku 2-3x

0 4
možnosti