Diskuze

Ostravané zatím marně vyhlížejí v ulicích nové tramvaje od Stadlera

Fanoušci dopravy se těšili, že začátkem května uvidí na kolejích prototyp tramvaje vyrobené polským závodem švýcarské firmy Stadler. Nedočkali se. A na internetu rozvířili debatu o příčinách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ten nový vehikl nevyhlížím vůbec, nemám důvod.

0 0
možnosti

Me je to celkem jedno o nove tramvaje nestojim to spis zase media delaji z necoho poprask spis Ostravany zajima levnejsi jizdne .A aby meli dobre spojeni coz dodnes neni treba z Dubiny do OB Centrum neni bezbarier prestup na 48 nebo 15ku kde zase nevychází spojeni na Zabreh Vodarna - ob Centrum.

0 1
možnosti

Paráda. Takže když nemůžou projet Dům Energetiky a Stodolní, takže vlastně nemůžou skoro na žádnou linku (1, 2, 4, 8, 9, 11, 12). Bomba! :D

2 1
možnosti

P47e66t42r 55F90i17a84l64a

16. 5. 2018 11:06

No, zrovna zastávka Stodolní neodpovídající normám po dlouhé a podle mne hodně špatné rekonstrukce Nádražní ulice v tomto místě je docela výsměch. Tady asi nebude vina v polském výrobci ve švýcarském dresu, nebo snad českých projektantech, ale v odfláknuté ne zrovna levné a už vůbec ne krátké rekonstrukci ulice

10 0
možnosti

Nojo, čekali električky a poslali jim tramvaj, se nedivim že nepasuje.

0 1
možnosti

Ostravanům je to celkem úplně jedno.

2 1
možnosti

Tak...tramvaje už máme, to je základ. Teď kolem nich ještě postavit město. ;-)

9 0
možnosti

R73e37n84é 60J91í34š35a

16. 5. 2018 9:26

Aha, takže jsou to lži a drby, ale vlastně je to pravda.

5 0
možnosti

Možná by stálo za to, kdyby novináři nehledali senzaci...

Stejný problém měla Praha, když přišly 15T... Jednalo se o pár obrubníků, takže nic tragického... Navíc je podstatný problém v normách, kde se norma pro zastávku protíná s normou na profil vozidla!!!

Aneb jak asi vypadala sít, když přišly "legendární" T3 po dřevácích? ;-D Akorát v 60.letech nebyl net.

17 0
možnosti
Foto

J80i81ř38í 60E87r66b22e41n

17. 5. 2018 6:10

Každá tramvajová síť, kam se v 50. ltech dodaly T2 a v 60. letech T3, se musela na mnoha místech upravovat - posouvaly se koleje, zmírňovaly oblouky, kácely stromy, občas se muselo hnout i s trolejovým sloupem.

0 0
možnosti