- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já ten nový vehikl nevyhlížím vůbec, nemám důvod.
Me je to celkem jedno o nove tramvaje nestojim to spis zase media delaji z necoho poprask spis Ostravany zajima levnejsi jizdne .A aby meli dobre spojeni coz dodnes neni treba z Dubiny do OB Centrum neni bezbarier prestup na 48 nebo 15ku kde zase nevychází spojeni na Zabreh Vodarna - ob Centrum.
Paráda. Takže když nemůžou projet Dům Energetiky a Stodolní, takže vlastně nemůžou skoro na žádnou linku (1, 2, 4, 8, 9, 11, 12). Bomba! :D
No, zrovna zastávka Stodolní neodpovídající normám po dlouhé a podle mne hodně špatné rekonstrukce Nádražní ulice v tomto místě je docela výsměch. Tady asi nebude vina v polském výrobci ve švýcarském dresu, nebo snad českých projektantech, ale v odfláknuté ne zrovna levné a už vůbec ne krátké rekonstrukci ulice
No stane se, ve Francii to měli horší. https://ekonomika.idnes.cz/francie-objednala-siroke-vlaky-nastupiste-fjm-/eko-doprava.aspx?c=A140521_094634_eko-doprava_skr
Nojo, čekali električky a poslali jim tramvaj, se nedivim že nepasuje.
Tak...tramvaje už máme, to je základ. Teď kolem nich ještě postavit město.
Aha, takže jsou to lži a drby, ale vlastně je to pravda.
Možná by stálo za to, kdyby novináři nehledali senzaci...
Stejný problém měla Praha, když přišly 15T... Jednalo se o pár obrubníků, takže nic tragického... Navíc je podstatný problém v normách, kde se norma pro zastávku protíná s normou na profil vozidla!!!
Aneb jak asi vypadala sít, když přišly "legendární" T3 po dřevácích? Akorát v 60.letech nebyl net.
Každá tramvajová síť, kam se v 50. ltech dodaly T2 a v 60. letech T3, se musela na mnoha místech upravovat - posouvaly se koleje, zmírňovaly oblouky, kácely stromy, občas se muselo hnout i s trolejovým sloupem.