- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pred nekolika lety jsem tatru odepisoval, jsem rad ze jsem se mylil. Gratuluji do Koprivnice.
Tak dobře, že značka TATRA zůstala, v minulosti měla několikrát namále. Bylo by fajn také objasnit, co se v Kopřivnici ve firmě dělo na začátku 90. let.
Rozkrádačky a naprosto naivní a diletanské vedení, které vesele například lifrovalo tisícovky aut po celém světě bez jakéhokoli finančního zabezpečení a záruk.
Zmrtvýchstání ?
Vždyť současné tatry jsou převážně celosvětové skládačky s logem Tatra.
Co je třeba na typu T815-7 cy by odpovídalo "celosvětové skládačce"?
A typ T158? Ano je tam zahraniční motor, kabina, převodovka - ale takto to dělají i podstatně větší výrobci, že používají společné prvky (např. Renaul - Volvo)
Většinou na podobných výročních fotkách nechybí zaměstnanci... :) Kéž by někdo zachránil tenkrát Jawu nebo LIAZ
Tento vůz tam smontovalo jako speciálku samo to vedeni :)
To víte, že je vyrobíte rychleji. Naše ukrajinská mynistryně války Černochová ve válečném rauši už smolí objednávku...
Je úsměvné, když někdo komentuje něco, o čem nemá ani páru.
A jaky by teprve mohla mit Tatra uspech kdyby nebyla soucasti nestastne Czechoslovak Group a jejiho kindermanazmentu
Myslíte té CSG, která Tatru postavila na nohy a stojí za tím, že dnes má společné projekty s francouzskou státní zbrojovkou a dodává i západním armádám? Jako mysleme si o CSG co chceme, ale Tatra je jednoznačně ukázka úspěšného vedení, které se dokázalo přeorientovat na speciály a náročné zakázky typu armáda, hasiči atd. a najít tak díry na trhu.
Tohle je úžasný zázrak. Gratuluji!
Gratuluji. Snad se nekdy dockam na dobu kdy Tatra bude delat sedlove tahace.
Upřímně, nebude a ani nemá ambice vyrábět nějaké velké série aut. Tatra jde cestou výroby speciálů.
To už je vidět pár let, kdy rezignovala na vývoj a výrobu prvovýjezdových aut pro hasiče