- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už minimálně jeden tam jezdí a jediné, co je na nich pěkného, je vzhled. nevejde se tam tolik cestujících jako do elefantu nebo klasických vlaků s vagony (obojí jezdí tuhle trasu). přimlouvám se za to, aby byly delší
Panther tam jezdí. Ale dvou vozový. Ten tři vozový teprve vyjede.
Jinak je to fajn mít v blízké budoucnosti nový vozový park. Tím však dobré zprávy končí. Stav tratí je zoufalý. Způsobuje to více než častá zpoždění. Ujíždění vlaků třeba v Kunčicích nebo Svinově znamená hodinové čekání na další připoj. Náměstek Podstawka by měl tlačit na Správu železnic aby se zlepšil stav tratí a byly co nejdříve zahájeny rekonstrukce tratí. Kdyby tady nevedl skrze kraj koridor od Suchdolu nad Odrou přes Ostravu Bohumín po Mosty u Jablunkova jezdíme tady jen píď lépe než v poválečných létech...
Rychlost a četnost spojů nejen nové soupravy. To je to co dostane lidi do vlaků. Kvalitní jízdní řády tedy. Ne ta zvěrstva které kraj odsouhlasil...
Ve vlacích nám jezdí už jen studenti, důchodci a o víkendu nějací turisté. Zde má kraj aby dostal svých slov a vizí ještě mnoho práce. Jízdní řád je alfa a omega všeho. Budu tedy držet palce a doufat že červnový návrh vlaků na prosinec bude posunem vpřed ne vzad. Snad...