- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to hezké, ale co tak investovat za kopcem v Jeseníku. Tady se vše zavírá a lidí bez práce čím dál více. Kolem Šumperka je firem víc než dost. Na Jeseník všichni kašlou, proto že jsme za kopcem a nikdo nechce sem jezdit. Stačí se podívat na nabídku volných míst, na 10 na Jesenicku připadá tak cca 30 na Šumpersku.
S tím Jeseníkem máš pravdu. Tady nemají lidi do PARSu , TDK, Keramtech , Prametu a pod. Jenže ten Jeseník má problém s dopravní obslužností.S tím už by měl někdo něco udělat.
Jsme 11.! největší výrobce kol v EU.
Ale mimochodem jsme 11. nejlidnatější země EU. Takže že jsem 11. výrobce kol je zcela v normálu.
Jaký polootroky?! Ti lidi tam dělají či nedělají dobrovolně. Co to má společného s EU ?....To si jako myslíte, že český vlastník platí lépe?....tak fajn, sem s nimi
Příklad výhody členství v EU (tedy pro Rakouského vlastníka). Kde jinde by sehnal tak blízko tak levné polootroky?
Když kola nedaleko vyrábějící Velamos nebyl schopen kola modernizovat a hlavně prodat?
A značka kol bude určitě "UKRAJINA".
Né, továrnu, ale jen montovnu...... už vidím jak v Šumperku a okolí všichni spěchají makat za 14 000,- hrubého na tří směnný provoz....
Ono by stačilo přestat z pracujících ždímat daně na lenochy, co za těch 14 nejdou, když můžou podobné získat z podpor, dávek, příspěvků... Pak by i i z těch 14 hrubého bylo víc čistého.
A co byste vlastně chtěl - dnes je strojírenství založeno na tom, že finální výrobci používají komponenty z pár fabrik, tedy jsou "montovny". A výrobci těch komponentů (přesmykače, řetězy, přehazovačky) jsou zase pro Vám podobné jen "levná práce" bez přidané hodnoty: Ano, jde to vyrobit od A do Z, ale jaká bude cena výrobku, když bude potřeba zaplatit vývoj, veškeré technologie? Pak to bude "nenažraný kapitalista", který šponuje ceny, které si "lid" nemůže dovolit...