- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když už teda podchod, tak ne na Václavkově, ale o kus dál u Kašparovy, ke přes trať chodí mnohem víc lidí. Je to přímá trasa z Hejčína k bazénu i do centra.
Bez ohledu zda budou či nebudou dotace by se podchod postavit měl. Argumentace, že bude záležet na dotacích, resp. že budeme rukojmí dotací je alibistické až lživé.
Neskutecny... Pritom by stacilo udelat stezku pro pesi a kousek od trati z obou stran udelat hada ze zabradli + vystraznou ceduli pozor vlak... To fakt potrebujeme na mistni trati kde za den projede par lokalnich spoju resit svetelnou signalizaci pro pesi?!?!?! Nebo dkonce podchod za miliony?!?!?! Omg... Demence
To už člověk opravdu tak zdegeneroval, že nedokáže přejít jednokolejnou trať, kde se proplouží za den max. 40 vlaků (vč. nákladních do MŽ a Příkaz)?
Takže se v odlehlé čtvrti místo takového "nebezpečného" přechodu postaví (samozřejmě z veřejných peněz) podchod jistě - co by potencionální ubytovna a nálevna - mnohem bezpečnější.
A kontrolní otázka, soudruzi - co bude v praxi asi používanější?
Místo podchodu rovnou teleport, i kdyby to mělo zachránit jeden život. Otázka u podchodu je jasná, cui bono.