- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně mi přijde, že iPhone je běžně první volba, pokud zákazník nemá problém utrácet nebo nějaké specifické požadavky a i v takovém případě šáhne spíš po korejském Samsungu než po nějaké čínské značce.
Já bych tedy cca 20 - 30 tisíc Kč za zjednodušený počítač do kapsy nedal. Zase na druhou stranu si dokážu dost dobře představit, že kdo nevlastní foťák a třeba ani PC, tak si koupí např. Samsung Sxx Ultra, kterým fotí a doma zapojuje do Samsung DeX.
Někdo si na telefonu holt zakládá a chce něco extra. To je jako s autama. Někdo musí mít Superba a někomu stačí Fabie, i když by na toho Superba měl.
Před třemi lety jsem přešel na Apple a nemám důvod to měnit, pokud dám 30 K za telefon, bude to prostě iPhone a ne Xiaomi Asus nebo Huawei. Zabezpečení, zcela dostačující systém, propojení s dalšími produkty, Face ID, fotoaparát......
super vědět a jaké máš auto a značka trenýrek by taky čtenáře jistě zajímala
Tento stav byl dávno před embargem. Vlastně byla dost možná ještě větší disproporce trhu.
Všechny telefony jsou plus mínus stejné. Jak Apple, tak Huawei mají přibližně stejnou kvalitu. Jediný rozdíl je ten software a to je zásadní. Android je určitě uživatelsky přívětivější, ale pokud bych vzal bezpečnost, tak je to úplná katastrofa. V práci jsme měli několik hrozných kybernetických útoků a všechny přišli od těch čínských a korejských telefonů. Od jablíček se tam nikdy nic nedostalo.
Jak že přišly od telefonů? Jako že se vám do nich dostal virus?
Nevím jestli stále platí, ale byly doby, kdy 9 peněz z 11 vydělal Apple, 2 peníze Samsung. Ostatní byli ve ztrátě.
I kdyby to dnes bylo 7-8 peněz z 10 u Apple, neskutečné, jak je konkurence impotentní....
Co má jako konkurence podle vás dělat? Lidi na telefonu nejvíc hledí na nakouslé jablíčko na zádech a to si tam konkurence dát nemůže.
Jedinou reálnou výhodou pro má Apple je jejich vendor lock-in. A to je pro zákazníka čisté negativum.
No řekl bych že se s tím čínské značky už nějak srovnají, stejně jako se smutně dívá naše Škodovka po Lamborghini
Skladba zisku automobilek je úplně jinak. Předně, nestojí přímo na prodaném autě.
To víš že jo Brouku
Je hezké že ti Ježíšek splnil přání