- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem v práci.Přichází opilý šéf.Posíláme jej domů.Sedám si za PC.Kolegové přichází,kapsy nacpané ukradenými zákusky.Je mně na blití.Vyzáblý,s posledními zbytky slepených vlasů,vychlastaným mozkem a slovní zásobou pětiletého dítěte,ale se sebevědomím sahajícím k nejbližším hvězdám,posbírá zbytek svého IQ,zavolá a zničí mně začínající vztah s Renatou.
Hledám si novou práci.
příště:Kriplové a světlo jménem Lucie
New Device Detected: Boeing 787. Install Driver ?
http://www.plasticpilot.net/blog/2008/01/08/new-device-detected-boeing-787-install-driver/
pokud se k urvanym detem a otravnym kravkam prida jeste zvaneni do telefonu, to bude masakr...
Jestli to v letadlech bude vypadat jako ve vlacích a nebo v busech, tak nevím nevím.
Lítám často do Států, ale z paluby posilat SMS jde v pohodě. I v economy se u Airbusu na terminale kromě her da zasunout kreditka a poslat SMS. Minimálně už 4 roky je možné zajit k prostoru letušek a tam jsou dva telefony. Zasuneš kreditku a voláš. Jmenuje se to tušim SkyPhone a stávalo to 5$ za minutu + něco za spojení. Jednou jsem to potřeboval a bylo to v pohodě.
Uvidíme, jak moc to bude prudit. Zatim se dalo na těch dalkových letech v pohodě spát.
Mě je to jedno, já letadlem zásadně nelítám - Bergkampův syndrom
telefonování v dopravních linkových letadlech nějakým rozhodnutím Rady EU povoleno NENÍ. Je to pravomocí každého úřadu pro civilní letectví v daném státu to plošně zakázat a též v diskreci každého dopravce to zakázat nad rámec obecných předpisů
Souhlas. Pokud ale byla doporučení z Bruselu nepovolit telefonování, nikdo z členských státu si to nemohl dovolit naplno ignorovat, i když právně možné to asi je. Dopravci mimo EU si mohou dělat co chtějí, nebo co jim jejich domácí zákony povolí - viz např. Fly Emirate. V USA je omezení ještě větší než byla v EU.
Rád bych se vrátil k článku před cca 6 týdny, kdy jeden "takyodborník " psal o tom, jak používání např. mobilů v letadle vede k haváriím a dokazoval to statistikou a strašil všechny okolo. Rád bych, aby se tento tupec nyní vyslovil k tomu, co EU povolila a sdělil nám, zda svůj článek myslel vážně, nebo to byla jen snaha něco splácat a dostat ze to peníze. Druhý důvod pochopím, ale pokud uvede první variantu, pak by se redakce měla zamyslet, komu dává na svých stránkách prostor.
Než někoho začnete označovat tupcem, projděte si nejprve informace. Nebezpečné je telefonování na palubě letadla, pokud toto není příslušně vybaveno a otestováno pro takovou činnost.
Jinýmy slovy to znamená že letadla, na jejihž palubách se bude smět telefonovat, budou obsahovat vysílače sítě GSM (základnové stanice, tzv. BTS), ke kterým se telefony v letadle přihlásí. Tímto způsobem budou mobily fungovat na minimálních vysílacích výkonech.
to se výrazně liší od situace, kdy si na palubě takto nevybaveného letadla nějaký jouda zapne i přes zákaz telefon, a ten komunikuje s velmi vzdálenou POZEMNÍ BTS maximálním výkonem. Pokud se takovýchto inteligentů najde více, může se to projevit rušením v elektronice letadla a tím je zaděláno na průser.
První let který jsem zažil, kde telefonování za letu bylo povoleno, byl Air France 8/2/2008 na lince Paris - Vídeň. Musí to ale umožnit náš operátor. T-Mobile zatím ne.