Diskuze

Vodafone vybízí konkurenci ke zrušení smluv. Ta jeho výzvy opětuje

Grahame Maher, generální ředitel českého Vodafonu, vyzval dnes konkurenci ke zrušení víceletých zákaznických smluv. Pokud tak T-Mobile a Telefónica O2 učiní do konce roku 2008, věnuje Maher sto tisíc korun Sdružení na obranu spotřebitelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Průcha Daniel

1. 8. 2008 10:49
zrušení paušálu

Rádbych zrušil paušál a přešel nakartu.Jakto mám udělat_

0 0
možnosti

Wendy

1. 4. 2008 23:03
Jak na zrušení?

Prosím vás nemá někdo zkušenosti s rušením smlouvy od O2? ... kdyby se dala zrušit z nějakého vážného důvodu, tak aby se nemuseli doplácet jakékoli peníze operátorovi.

0 0
možnosti

(cz)Tomik

27. 3. 2008 18:36
Podpora

Ahoj, samozrejme je treba rozlisit spotrebitele a firemniho zakaznika s diametralnimi rozdily v profilu chovani a potreb. Z pohledu spotrebitele je zcela na miste tuto problematiku vice otevrit, protoze praktiky TMob (viz drive automaticke aktivace sluzeb) a O2 (zkreslena reklama, mini pismo, ktere sotva lze precist pod nabidkou) nemaji zadny dopad na ochranu spotrebitele. Nikdo se tim nechce zabyvat, protoze lide podepisuji smlouvy a zadny statni urad/organ nema kompetence zasahnout. Jenom v okruhu mych znamych meli problemy s pristupem O2 a TMob. Napr. zastupce TMob (najmuty partner) prisel za babickou, ktera sotva precetla malinke pismo v podminkach jejich nabidky a upsala se. Dalsi priklady, kdy nelze vypovedet smlouvu a penest cislo je snad uz tradici.

0 0
možnosti

B.A.D.Y.

20. 3. 2008 10:33
@luky

pr od oskara? no nic moc ti to nejde. ochcana jsem mel a velmi rad jsem utekl pryc.

0 0
možnosti

Vlk

20. 3. 2008 9:46
Super

Opět se ukázalo, že VF je nejvstřícnější k zákazníkům. Pracuji ve firmě, která prosazuje podobný liberlání přístup i ke svým zaměstnancům a je to super.

0 0
možnosti

El_Dudinho

20. 3. 2008 9:30
No ono to bude trochu jinak

s tou výzvou ostatním operátorům. Z logiky věci mi nedává moc smysl ta jeho výzva, aby konkurence zrušila dlouhodobé písemné závazky. Přece když přijdu s nějakou akcí, která má být výhodnější než konkurenční, tak nebudu po konkurenci chtít, aby udělala totéž! Jako kdyby pekař prodával rohlíky o korunu levněji a nutil ostatní, aby je prodávali taky tak. Vždyť by o tu konkurenční výhodu přišel, ne? Myslím si,že pravý důvod té výzvy je ten, že jejich současná kampaň není tak úspěšná, jak předpokládali a zrušením smluv u konkurence by se ze svých závazků uvolnilo množství zákazníků, část kterých by teoreticky mohla přejít k VF. Zřejmé totiž je, že kdyby zde neexistovaly dlouhodobé písemné závazky a kdyby byla přenositelnost čísel ještě trochu rychlejší a jednodušší, tak by fluktuace zákazníků mezi operátory byla větší a častější,po hříchu často závislá na momentálních marketingových kampaních apod...

0 0
možnosti

Growerking

19. 3. 2008 20:41
nechutnost

RvDost málo peněz, když mají takový platy páni manažeři, ne? Co pro ně znamená 150 tisíc?Rv(Y)

0 0
možnosti

terminal

19. 3. 2008 21:15
Re: nechutnost

Co Ti je do platů jakíchkoli manažerů? No jo... Další malý závistivý český človíček.

0 0
možnosti

majky.d

19. 3. 2008 18:20
Vtipné

No ačkoliv nejsem příznivcem T-mobilu, musím říct, že na jeho zprávu reagoval velmi vtipně.;-D Vodafone je s tim: "nepodepsal" trapnej. Lidem by měli řici, že pokud rozlepí ochranou nálepku na sim, tak souhlasí se všemi všeobecnými podmínkami a pokud budou chtít dotovanej telefon, či lepší tarif, tak mají smlouvu na 6 měsíců. A tarify bez závazku nabízejí všichni operátoři.. Moc se to dramatizuje..

0 0
možnosti

Lu.ky

19. 3. 2008 23:20
Re: Vtipné

To, že rozbalením sim karty souhlasíš s obchodními podmínkami, je čitelně napsáno na obálce.co je 6měsícu oproti 2letům, během kterých musíš používat poušál, jinak hodně tvrdě zaplatíš.Jinak Vodafon má 6 měsíců na všechny paušály a né jen na ty "lepší".

0 0
možnosti

kyoko suriko

19. 3. 2008 16:34
ustni smlouva

Nejsem pravnik, ale rekl bych, ze pani Kemrova zije zrejme v Kalifornii. Pokud ja vim, tak u nas ustni smlouva neplati.

0 0
možnosti

Andee

19. 3. 2008 16:46
Re: ustni smlouva

Obchodní zákoník ústní smlouvu samozřejmě zná a platná je. Jsou některé případy, kdy je zákonem zakázána, např. pracovní smlouva (důvodem je ochrana práv zaměstnance). Ve většině případů se ale samozřejmě volí smlouva písemného charakteru, protože lidi jsou prolhaná, vyčůraná verbež ;-)

0 0
možnosti

Baround

19. 3. 2008 16:13
Voda

A ještě dodatek, dokud to byl Oskar, byla to inovativní firma se skvělými nápady, od doby, kdy to koupila Voda, tak se z toho stala stejná bezpohlavní, reklamštinou protkaná, prolhaná, PR firma jako ostatní operátoři, banky, pojišťovny...

0 0
možnosti

Pančo

19. 3. 2008 16:15
Re: Voda

Mno nevím, u "Vody" jsem už velmi dlouho a přístup k zákazníkům se vůbec nezměnil - pořád stejně přátelský a hlavně srozumitelný... ;-D

0 0
možnosti