- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rádbych zrušil paušál a přešel nakartu.Jakto mám udělat_
Prosím vás nemá někdo zkušenosti s rušením smlouvy od O2? ... kdyby se dala zrušit z nějakého vážného důvodu, tak aby se nemuseli doplácet jakékoli peníze operátorovi.
Ahoj, samozrejme je treba rozlisit spotrebitele a firemniho zakaznika s diametralnimi rozdily v profilu chovani a potreb. Z pohledu spotrebitele je zcela na miste tuto problematiku vice otevrit, protoze praktiky TMob (viz drive automaticke aktivace sluzeb) a O2 (zkreslena reklama, mini pismo, ktere sotva lze precist pod nabidkou) nemaji zadny dopad na ochranu spotrebitele. Nikdo se tim nechce zabyvat, protoze lide podepisuji smlouvy a zadny statni urad/organ nema kompetence zasahnout. Jenom v okruhu mych znamych meli problemy s pristupem O2 a TMob. Napr. zastupce TMob (najmuty partner) prisel za babickou, ktera sotva precetla malinke pismo v podminkach jejich nabidky a upsala se. Dalsi priklady, kdy nelze vypovedet smlouvu a penest cislo je snad uz tradici.
pr od oskara? no nic moc ti to nejde. ochcana jsem mel a velmi rad jsem utekl pryc.
Opět se ukázalo, že VF je nejvstřícnější k zákazníkům. Pracuji ve firmě, která prosazuje podobný liberlání přístup i ke svým zaměstnancům a je to super.
s tou výzvou ostatním operátorům. Z logiky věci mi nedává moc smysl ta jeho výzva, aby konkurence zrušila dlouhodobé písemné závazky. Přece když přijdu s nějakou akcí, která má být výhodnější než konkurenční, tak nebudu po konkurenci chtít, aby udělala totéž! Jako kdyby pekař prodával rohlíky o korunu levněji a nutil ostatní, aby je prodávali taky tak. Vždyť by o tu konkurenční výhodu přišel, ne? Myslím si,že pravý důvod té výzvy je ten, že jejich současná kampaň není tak úspěšná, jak předpokládali a zrušením smluv u konkurence by se ze svých závazků uvolnilo množství zákazníků, část kterých by teoreticky mohla přejít k VF. Zřejmé totiž je, že kdyby zde neexistovaly dlouhodobé písemné závazky a kdyby byla přenositelnost čísel ještě trochu rychlejší a jednodušší, tak by fluktuace zákazníků mezi operátory byla větší a častější,po hříchu často závislá na momentálních marketingových kampaních apod...
Dost málo peněz, když mají takový platy páni manažeři, ne? Co pro ně znamená 150 tisíc?
Co Ti je do platů jakíchkoli manažerů? No jo... Další malý závistivý český človíček.
No ačkoliv nejsem příznivcem T-mobilu, musím říct, že na jeho zprávu reagoval velmi vtipně. Vodafone je s tim: "nepodepsal" trapnej. Lidem by měli řici, že pokud rozlepí ochranou nálepku na sim, tak souhlasí se všemi všeobecnými podmínkami a pokud budou chtít dotovanej telefon, či lepší tarif, tak mají smlouvu na 6 měsíců. A tarify bez závazku nabízejí všichni operátoři.. Moc se to dramatizuje..
To, že rozbalením sim karty souhlasíš s obchodními podmínkami, je čitelně napsáno na obálce.co je 6měsícu oproti 2letům, během kterých musíš používat poušál, jinak hodně tvrdě zaplatíš.Jinak Vodafon má 6 měsíců na všechny paušály a né jen na ty "lepší".
Nejsem pravnik, ale rekl bych, ze pani Kemrova zije zrejme v Kalifornii. Pokud ja vim, tak u nas ustni smlouva neplati.
Obchodní zákoník ústní smlouvu samozřejmě zná a platná je. Jsou některé případy, kdy je zákonem zakázána, např. pracovní smlouva (důvodem je ochrana práv zaměstnance). Ve většině případů se ale samozřejmě volí smlouva písemného charakteru, protože lidi jsou prolhaná, vyčůraná verbež
A ještě dodatek, dokud to byl Oskar, byla to inovativní firma se skvělými nápady, od doby, kdy to koupila Voda, tak se z toho stala stejná bezpohlavní, reklamštinou protkaná, prolhaná, PR firma jako ostatní operátoři, banky, pojišťovny...
Mno nevím, u "Vody" jsem už velmi dlouho a přístup k zákazníkům se vůbec nezměnil - pořád stejně přátelský a hlavně srozumitelný...