- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobry vecer, muzete mi rici co dela informace o vypadku kabeloveho internetu UPC v rubrice zamerene na mobilni pristroje ? Deriozni redaktor svuj clanek umisti tam kam patri cili do technetu, pak to vypad jako ze uz nevite o cem psat tak tu tahate veci co tu nemaji co delat...
Jsem u UPC od pocatku jeho zalozeni a i insternet mam od plenek zacatky na 128Kbit. Naprosta spokojenost.
Jen skoda ,ze porad zvysuji rychlost DOWN a ne UP. Pro klasickou praci by byla idealni linka 4Mbit/2Mbit :) toho se holt nedockame :(
Na Kladně nejsou výpadky něčím výjmečným.Naopak,vyjímka je když to jde týden bez problému.Kdybych mě nějakou jinou lepší možnost,tak už u UPC nejsem...
Já si nemohu stěžovat, na rozdíl od spousty mých známých u jiných firem. Internet vypadne jen opravdu zřítka a je to vždy jen na chvíli. Ale hlavně rychlost je stále taková jaká by měla být. Ale call centrum a vůbec veškerý kontakt s UPC je přímo katastrofální. A nejvíce mě vytočilo to, jak mi poslali doslova SPAM, můj email byl mezi dalšími 100 příjemci a informovali tam o instalaci settopboxu a to nemluvím o tom, že to přišlo z free emailu. Samozřejmě jsem to ignoroval. Později mi volali zase z nějakého neznámého mobilního čísla a chtěli po mě totéž. Nakonec se ukázalo, že jde skutečně o UPC. Tohle mě maximálně vytočilo a pevně věřím, že se to nebude nikdy opakovat. Teď může kdokoliv z těch několika desítek lidí, kteří mají kontakty na všechny ostatní klidně poslat podobný falešný email.
Je to prvni vypadek po cca roce bezproblemoveho fungovani a UPC ho na rovinu priznava. Mam se kvuli nemu vratit na zlodejske DSL ? Ne, dekuji. Pokud internet potrebujete pro praci, jiste mate zalozni pripojeni treba GPRS :-)
prvni? mozna prvni co jsi zaznamenal. a nebo, pokud mas stesti, tak prvni v oblasti kde zijes. ale u nas ma upc vypadek cca aspon jednou za mesic od patecniho vecera do soboty do rana a pako v callcentru pri kazdym mym nervoznim telefonatu hlasi, ze technik uz je na miste, je prerusenej optickej kabl, a ze do deseti minut uz to bude. upc sucks
Internet je již funkční a redakci jsem již informoval.
František Malina
tiskový mluvčí UPC
Co od nich můžeme čekat! S UPC mám jenom ty nejhorší zkušenosti, a nejen já.
Nebojte se byt konkretni...Krome zoufaleho callcentra jsem nemel nikdy jediny problem...