Paegas spustil službu Recepce

Recepce od Paegasu, založená na technologii IVR, je další z funkcí Clicku.
Novou službu Paegas Recepce, představenou již na Invexu 2001, mohou od dnešního dne využívat zákazníci Paegasu, kteří mají aktivovaný Click. Paegas Recepce je automatický hlasový informační systém, který umožňuje zřízení a obsluhu vlastní virtuální recepce a zákaznické infolinky.

Služba Paegas Recepce je založená na technologii tzv. IVR hostingu (hostování IVR - Interactive Voice Response). Ta umožňuje vytvořit si vlastní automatický hlasový informační systém, díky němuž lze provozovat univerzální hlasovou schránku, vlastní virtuální recepci (telefonní ústřednu) i vlastní zákaznickou infolinku.

Hlasový informační systém je součástí hlasové schránky ClickBox a umožňuje, aby si volající sám prostřednictvím tónové volby určoval další průběh hovoru. Po dovolání se do schránky je volajícímu nejdříve přehrána informace s nabídkou možných voleb. Na základě volby tónu je pak možné přehrát zvukový soubor, přepojit na předdefinované telefonní číslo nebo zanechat vzkaz do odkazové schránky.

Aktivace a administrace celého systému je možná prostřednictvím internetu na adrese www.click.cz nebo telefonu na čísle 3322. Podmínkou využívání Paegas Recepce je aktivace služby ClickBox. Platíte pouze aktivační poplatek za využívání ClickBoxu ve výši 90 Kč a měsíční paušál 90 Kč. Za provoz Recepce už nic neplatíte.

Služba je určena všem, ale nejvíc ji asi využijí malé a středně velké společnosti. Uplatnění však nalezne také u větších společností, které pracují v prostředí nevhodném pro provozování klasické recepce, případně u hravých jednotlivců.