- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vodafone k zveřejnění hlášky zapomněl napsat co to bylo za vysvětlování faktury. Jednalo se "akci" internet 6 měsíců zdarma a na faktuře bylo pár sto korun za použití Internetu, který jsem měl na mobilu vypnutý a přesto si při výjezdu přes hranice nechal platit za užívání (spojení) internetu. Jedině by pomohlo ukončení Internetu před výjezdem u operátora...... takže jsem v...
Já: Dobrý den, čekám, až mi to zvednete, úctyhodných 45 minut, co mi na to řeknete?
Operátorka O2: Ale pane, v obchodě také čekáte ve frontě!
Já: Takový obchod neznám, zřejmě srovnáváte O2 s nejhorším obchodem na světě...
To myslela prodejnu O2, tam jsem jednou tak dlouho čekal :-)
Operator: "Dobry den, prajete si?"
Zakaznik: "Nie, len sa pozeram..."
Já pracuji jako konzultant na infolince a jednou jsem měl zákazníka, který chtěl vědět rozdíl mezi 5310 EM a 5000 . Když jsem to hodně zjednodušil, tak jsem mu řekl že 5000 není hudební a nemá ty posraný tlačítka u displaye. Jo jo chtěl jsem říct postraní
Pro ty co si k tomuto tématu neprošli diskuzi na přelomu roku.
Reálná ukázka "moudrých" zákazníků růžového operátora
Telefonní budka fakt nejlepší :D Padal jsem ze židle smíchy a nechutně mě bolelo břicho. Ale stejně mi přijde úplně nejlepší Ťapina: http://mobil.idnes.cz/silvestrovska-hitparada-nejvtipnejsich-hlasek-z-infolinek-operatoru-1e9-/mob_operatori.asp?c=A081230_180204_mob_operatori_ham
To jsem se vam vcera nasmal az jsem se za bricho popadal - uplynulo prave 6 mesicu od doby, kdy mi operator O2 slibil prevedeni telefonni linky "nejpozdeji do 14ti dnu" a v pristich nekolika mesicich me o tom opetovne ujistoval.
Diky. Jen vice takovych srandicek. Velmi jsem se poranu pobavil.
škoda že to samé kolovalo emailem tak 5 let nazpět..a je to na každém druhém webu....
jo souhlasim, sice se na mne nekdo sesype at to nectu ale ... vim ze nekdo to vidi prvne, to vzdycky nekdo uvidi prvne, ale je to omlete az hamba