- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vidím rudě. Kdyby na tu silnici kraj 25 let nehazel bobek a nenechal ji dojít do stavu, že se v podstatě bude stavět znova, nic se nemusí řešit. Korytar a podobný individua by měli mít odborný lékařský dohled, třeba někde na frydlantsku.....
Ať už je to opravené. Docela levná oprava, koruna už dávno není co bývala, je za svým zenitem, tak co se kdo diví?
Tak to máme na kraji odborníky. Jeden za vojsko a druhý za čmeláky hodnotí opravu silnic.
Já si jen říkám, jak to dělali ti špatní komanči, kteří podobné silnice postavili a dnes je nedokážou ani udržovat
Komunisti drtivou většinu silnic nepostavili, víme? Mnohé z těch silnic jsou v dezolátním stavu právě proto, že na ně komunista ve stavu nouze nalil vrstvu asfaltu, a to ještě v lepším případě. Některé ty silnice nemají správný základ, jejich okraje se propadali do stran už za těch komunistů.
silnice děravá jak tankodrom, v podstatě se musí vybudovat nová.
v zimě jí dává co proto sníh, v létě hustý provoz v souvislosti s Jizerou.
nechal bych tam Korytáře jezdit 2x denně, ten nic jiného než kritizovat neumí.
když byl Korytář u koryta v Liberci, tak se veškeré invetsice a opravy na pět let téměř zastavili.
Jde o klíčovou komunikaci po které najíždí turisté do Bozkova (jeskyně, kostel), ale i místní (mj. pila). Velmi frekventovaný tah v naprosto dezolátním stavu. Oprava je naprosto nezbytná. Pokud byla cena řádně vysoutěžena je diskuze o ceně zbytečné. Pravda je, že silnici je třeba prakticky znovu postavit.
PS: Korytář svým výkřikem o globálním oteplováním vskutku pobavil (zcela mimoň).
Troufnu si odhadnout, že za 150 mega kilometr dálnice nepostaví nikdo. Možná postaví 20 kilometrů za 3 miliardy, ale na jeden kilometr za tu cenu by nikdo neposlal ani bagr pomalu. Takže je třeba brát do úvahy i celkovou cenu zakázky. Pokud je cesta v opravdu dezolátním stavu, kdy je třeba opravit všechno, pak může být cena i takto "vysoká". Ono totiž oprava cesty nemusí být jen vyfrézování starého a nalití nového asfaltu, jak si mnozí myslí (což je pochopitelné, protože 90% lidí vidí jen ten asfalt a nezajímá se, co je pod ním)
Tak nevím, ale na opravu bylo určitě dělané výběrové řízení a jestli nevyhrála nejlevnější nabídka, určitě ho jde napadnout.
A jestli někdo tvrdí, že to šlo udělat levněji-mel se do vyberka přihlásit a zakázku by měl jistou.
Klidně nemusí vyhrát nejlevnější, pokud nesplní podmínky zadání, je vyřazen a vyhraje ten další v pořadí, dražší.