- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono totiž v poslední době přijde více lidí na úplnou hloupost než na kvalitu. Heslem mnoha lidí dnes je "Hlavně, že nemusím myslet". Podle toho pak vypadá nejen kultura, ale všechno v této společnosti.
Slabá reklama se vždy podepíše na výsledku! Málo to vychvalujete! Diváci jsou natvrdlí! Musíte přidat! ..... Musí chodit víc teoretiků a kritiků pak se divadlo určitě naplní! Lidi, obyčejní lidi co pracujou,ti divadlo dnes !!! NECHÁPOU !!!
To nevadí, že to lidi nebaví a nezajímá, oni už vám divadelníci ublíženě vysvětlí, že lidé nechápou elitu. A dotace to vyřeší.
.. dotace to pohodlně zaplatí!!!
Staří bardi vždy říkali, že o představení rozhoduje divák. Takže kritik může psát cosi zamane ale poloprázdné hlediště je to nejlepší a jediné spravedlivé hodnocení. To nejde za herci ti jistě ukázali své nejlepší ale za repertoárem resp. představením a režií tohotoi.