- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Ten vlak tady už měl dávno být. V Číně už vyvinuli a odzkoušeli systém, kdy cestující mohou z rychlovlaku vystoupit a přistoupit pomocí odpojení a připojení horní kabiny, přičemž ten vlak vůbec nemusí zastavit, což je klíčové. Ale my vůbec s takovou technologií ani do budoucna při plánování VRT nepočítáme,“ říká Bohuňovský.
Pardou, ale to je ptakovina a nic takeho odzkouseno neni a ani to neni mozne... kdyzi tu problehlo podobne futuristicke video, ale byl to podvod...
Vzhledem k tomu, že o rychlovlaku je velmi málo informací a ještě celkem chaos s různými možnými trasami je sice takovýto článek hezký, ale bez přiložené mapky s nákresem trasy rychlovlaku celkově o ničem. Navíc souhlasím s tím panem dopravním inženýrem, že za 20 let bude svět úplně jinde.
Něco podobného jsme si říkali na Libereckém kraji před necelými dvaceti lety také, když se jednalo o R35 Turnov-Jičín. I tam tehdy zněly hlasy, že silnice je zbytečná, že za dvacet let bude svět úplně jinde.
Takže dodneška se tam šňůry kamionů, osobních aut i autobusů plouží klikatou silnicí přes deset vesniček, hore dole kotárama...