- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stojícího vozidla si všiml na poslední chvíli. Profesní průkaz odejmout nafurt
Vždyť neměl vůbec platný řidičák, tak jak by mohl mít profesák?
Rebel jeden,.... Spis tak nějak tušil, že brzdy má v katastrofalnim stavu, tak to raději projel:)
To detailní foto na ten škrábanec a lehce promáčklý plech by mělo viset v každé autoškole společně s nějakou fotkou sešrotovaného auta po srážce s vlakem. Aby lidi viděli rozdíl a nebáli se prorazit závory.
No, aby zas neměli té kuráže k prorážení závor až moc, jako tenhle!
Obávám se, že to bude přibývat. Nové šraňky u nás teď na přejezdech fungují tak, že nejdříve se spustí výstražné světelné a zvukové znamení, pak dlouhou minutu nic - to projíždějí někteří spěcháčkové - pak jdou teprve dolu pravé ve směru jízdy a pak levé ve směru jízdy. Pak čekáte docela dlouho na vlak. Po té docela rychleji se sice zvednou, ale dlouho zase čekáte než se vypne zvuková a světelná výstraha. Výsledek inovace je, že vás někteří objíždějí jak před spuštěním závor, tak po zvednutí závor. Jsou tam též rampy na kamery, ale asi se čeká na genderové vyvážení...
Moje zkušenost je, že se světelná a zvuková výstraha vypne prakticky okamžitě po zvednutí závor.
Vždyť se pořád říká - závory prorazit :-D
No je fakt, že kdyby dupnul na brzdu a vyklopil to UNCéčko na koleje, bylo by to horší. Ale zastavit potom pomalu mohl a ohlásit nehodu.
"Při nehodě nebyl nikdo zraněn, ohrožena nebyla ani doprava na železnici."
Tak proč tam ty závory vůbec jsou?
Takže vjetím na přejezd při spuštěných závorách nikoho a nic "neohrozil". . . . . Dobrý návod i pro další kaskadéry.
V článku je chyba.To nebyř řidič,ale .....nebo také bývalý řidič.Možná by tak mohl jezdit kolečkem na stavbě!!!!