- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už na to udělejte speciální rubriku.
Ta modrá laminátka byla snad čerstvě po rekonstrukci... ještě v neděli jsem ji obdivoval při procházce kolem, jak "voní novotou"
Vlakem teď raději jezdit nebudu,dokud si České dráhy nedají do pořádku ten chaos ,který tam teď panuje. Už je toho opravdu hodně ,měli by s tím něco dělat.
Nehodu nezpůsobil vlak ČD, ale vlak společnosti CityRail. ČD s tím nemají nic společného...
Nevím, já když je červená tak s autem nejedu. Jak je to u ajznboňáků neznám.
No když to nebrzdí, tak na tu červenou nezastavíte.
Laminátky jsou krásné mašiny ze 60.let a stále jich ubývá. Škoda, tady to schytaly dvě najednou - 230ka a vylepšená 240ka. Nevím, jestli to ještě někdo bude opravovat.
Podle atlasvozu.cz je v provozu dvěstětřicítek 26 a dvěstěčtyřicítek 15, dohrormady 41. Teď už jen 39.
ČD 11: "Jejich revírem je železnice, jejich tempo je vražedné, jejich nepřítelem je každý, kdo se jim postaví do cesty."
Zase jeden, který tomu "rozumí". ČD v této nehodě vůbec nefiguruje.
Většina nehod na železnici je způsobeno selháním lidského činitele. Velké procento jde na vrub strojvedoucím. Odpověď na otázku "proč" je velice jednoduchá. Jestliže strojvedoucí má začátek směny např. ve 2,00 hod. v žádném případě nemůže být dostatečně odpočatý. Kdo usne tak časně, aby se probudil v 1,00 hod a po dalších 12 hodin byl fit? Zde ze strany železnice se jedná o přehlížení rizika, ne-li přímo mrhání s lidskými životy. A to jen pro ekonomické zájmy. Železnice sice ušetří na mzdách, avšak škody, kterým takto pomáhá vzniknout, jsou mnohanásobně vyšší,než ta úspora.
Možná je na čase přestat používat terminus technicus "Mimořádná událost".
A co když vlak dojede v pořádku a načas?