Diskuze

Nákladní vlak v Jihlavě narazil do lokomotivy, škoda přesahuje sedm milionů

Na nádraží v Jihlavě se ráno srazil nákladní vlak s lokomotivou kvůli nedodržení zákazu jízdy. Oba stroje vykolejily, nikdo se nezranil. Železniční provoz na trati Brno - Jihlava byl v úseku Jihlava - Luka nad Jihlavou zastavený, byla zavedena náhradní autobusová doprava.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už na to udělejte speciální rubriku.

1 0
možnosti

Ta modrá laminátka byla snad čerstvě po rekonstrukci... ještě v neděli jsem ji obdivoval při procházce kolem, jak "voní novotou"

1 0
možnosti

M50i49r67e35k 72G34a52j93e17r

11. 8. 2020 16:17

Takže je zase vše ve starých kolejích.

1 0
možnosti

Vlakem teď raději jezdit nebudu,dokud si České dráhy nedají do pořádku ten chaos ,který tam teď panuje. Už je toho opravdu hodně ,měli by s tím něco dělat.

1 8
možnosti

T26o15m 44J98u60r26e52č32k29a

11. 8. 2020 16:02

Nehodu nezpůsobil vlak ČD, ale vlak společnosti CityRail. ČD s tím nemají nic společného...

6 0
možnosti

Nevím, já když je červená tak s autem nejedu. Jak je to u ajznboňáků neznám.

1 0
možnosti
Foto

No když to nebrzdí, tak na tu červenou nezastavíte.

0 0
možnosti

Nové Pohádky o mašinkách.

0 0
možnosti

D47a14v96i66d 44D65o43b89e32š

11. 8. 2020 13:13

Laminátky jsou krásné mašiny ze 60.let a stále jich ubývá. Škoda, tady to schytaly dvě najednou - 230ka a vylepšená 240ka. Nevím, jestli to ještě někdo bude opravovat.

0 0
možnosti

D50a94v45i30d 90D10o85b34e75š

11. 8. 2020 13:30

Podle atlasvozu.cz je v provozu dvěstětřicítek 26 a dvěstěčtyřicítek 15, dohrormady 41. Teď už jen 39.

0 0
možnosti

ČD 11: "Jejich revírem je železnice, jejich tempo je vražedné, jejich nepřítelem je každý, kdo se jim postaví do cesty."

1 12
možnosti
Foto

Zase jeden, který tomu "rozumí". ČD v této nehodě vůbec nefiguruje.

9 0
možnosti

Většina nehod na železnici je způsobeno selháním lidského činitele. Velké procento jde na vrub strojvedoucím. Odpověď na otázku "proč" je velice jednoduchá. Jestliže strojvedoucí má začátek směny např. ve 2,00 hod. v žádném případě nemůže být dostatečně odpočatý. Kdo usne tak časně, aby se probudil v 1,00 hod a po dalších 12 hodin byl fit? Zde ze strany železnice se jedná o přehlížení rizika, ne-li přímo mrhání s lidskými životy. A to jen pro ekonomické zájmy. Železnice sice ušetří na mzdách, avšak škody, kterým takto pomáhá vzniknout, jsou mnohanásobně vyšší,než ta úspora.

0 0
možnosti

Možná je na čase přestat používat terminus technicus "Mimořádná událost".

1 0
možnosti

A co když vlak dojede v pořádku a načas?

2 0
možnosti