- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtělo by to povolit vyšší rychlost, aby nebyl čas čumět po hovadinách a zavést rozdílový testy rok po získání řidičáku. Jízda autem může být nebezpečná jako střelba zbraní, ale řidičák má kde kdo. Silnice jsou pak plný slušných lidí, kteří jezdí svižně, magorů, co jezdí jako vrazi a sobecký zbytek, který se neumí ani řádně rozjet. Prosím Vás, lidé, řidiči. Pokud jedu po silnici I. třídy+ (vyšší rychlost než na okresce a možná situace, která je v článku) nebo v hustém městském provozu, přepněte na mód: Držím oči před sebou, mobil mám u zadku a věnuji se řízení jak umím a pokud to neumím, tak nazdar, snad máte nějakou soudnost. V autě nemá být nekonečná pohoda, prostor na skvělé odpočívání a nekontrolované tlachání s divadelními kreaci. Toho já se ale nedožiji, že silnice budou na to, aby se člověk dostal svižně z bodu A do bodu B. Jen včera cestou do práce (10km) dvě nehody. Cesta z práce, zavřená jižní spojka, protože nehoda na lanovém mostě..Zipové řazení, rozestupy, plynulost, to se u nás nedodržuje a nezdůrazňuje. Řeší se jen nějaký pipky a jejich rychlost za 5 minut u Teska, a ta ať by byla jakákoliv, tak s tímhle přístupem to dřív, či později stejně někam pošlou a můžou jet třeba 20 km/h a srazit cyklistu, když předvádí, to co ty dvě . . . Praha je ukázka, jak stačí jezdi pomalu a bourat do sebe jako na běžícím páse..
Zbroják je levnější, jednoduší. Navíc na perkusní zbraně ho ani nepotřebuješ.
Kolik desítek let řídíš ?
Clanek o nicem, co akorat recykluje ty predesle a diskuze zas plna odborniku co vse delat a nedelat, co nakazat co zakazat, to se clovek pobavi
a teď všichni házejte kamenem... byl to dvacetiletý kluk v dodávce... vím že některý firmy jezdí s dodávkama 30.000km za měsíc, není v tom tachograf takže jakýpak bezpečnostní přestávky... dvaetiletej kluk jak dlouho to mohl řídit? Ono totiž říct "Šéfe, to ne, tohle neudělám" chce mít trochu kuráže, kterou každý hned nemá, někdo ji musí teprve získat a sorry jako ale ve dvacetiletech, kdy v podstatě dodělal školu a začal jezdit na to ještě neměl kdy. Ano odsuďte ho, že zadřímnul za volantem, žádejte trest nejvyšší (nakonec ho už i dostal), já chci vyjídřit spíše lítost a soustrast pozůstalým
30 000 km je asi trochu moc. 1 000 km denně, 30 dní v měsíci?
Při totálním nedostatku řidičů ?
ÚP dělá rekvalifikace na skupiny C,E,D.
Úředník " radnice " kontroluje výsledky .
Všichni to udělají.
Není zas tak vzdálená doba, kdy si branec udělal "vojennskou trojku ", prošel KŘK, KVK ( v Čechách, nebo na Slovensku).
A v 18., 19. letech řídil těžké náklaďáky, bez praxe. Na korbě pár desítek lidí, rakety, cisterny s PHM, pár desítek tun střeliva, výbušnin,..
Problémem na D1 nejsou omezení, stejně jako na ostatních komunikacích.
Problémem jsou bezmozci za volantem.
Tupouni, kteří kvůli ušetření pár sekund, minut času riskují životy.
Tupouni, kteří mají pocit že jsou nesmrtelní ( mají v autě ABS,ESP,... a spousty dalších asistenčních systémů ).
Tupouni, kteří mají pocit, že pokud dokáží ohýbat lidské zákony, dokáží ohýbat i ty fyzikální.
Pokud budou zabíjet pouze sebe, bude to mít pozitivní vliv na lidský genom.
Bohužel zabíjí i ostatní.
Podle fotogalerie hádám že oba řidiči zjistili v době nárazu že ten kamion stojí
Ze svý sesle za kolečkem SORky vidím hodně. I to kolik řidičů se opírá o volant a mobil drží před očima. A to v tom lepším případě. V tom horším ho drží v ruce někde dole, takže na silnici nevidí ani periferně. No a takhle to končí.
Take je potiz ze dodavky do 3.5t nemaji tachograf. Jezdi s nima dost casto mladi ridici. Dodavka dovede jet az 160km/h a nemusi dodrzovat jakekoliv prestavky.
Před pár lety testovali jeden typ dodávky ( z důvodů možné reklamy nechci psát výrobce, ale je to vcelku jedno, podobné parametry mají i dodávky i od jiných výrobců ).
Oficiální maximálka 160 km/h. V Německu. na dálnici, naměřili asi 180 km/h.Samozřejmě nebyla naložena na maximální povolenou hmotnost.
Kdyby si řidiči kamiónů za jizdy nepouštěli filmy nebo nehráli s telefonem, tak se to tak často nestává
Jako ironie dost dobrý.Porsche je takový běžný typ kamiónu.
Tak hlavne ze ridic kamionu tam ten trojuhelnik nepostavil pd vlivem, jinak mi mel na triku lidsky život...
Problém je, že na D1 je aktuálně 7 nebo kolik omezení.... to jsou zkrátka samé problémy, brzda-plyn, zdržení a zpoždění a tím pádem také zvýšená pravděpodobnost nehody.... Sám mám jízdu po dálnici rád.. ale kvůli D1čce na trase Praha-Brno volím cestu do Ostravy raději vlakem...