Vaše pozice v C&A se jmenuje Brand & Fashion PR manažer, co si pod tím máme přesně představit?
Jsem součástí komunikačního oddělení, přičemž mou prací je být v kontaktu s médii a influencery a budovat tak image a povědomí o značce. Během svého působení v C&A jsem pracovala na více pozicích v marketingu, ale zpětně můžu říct, že toto je nejkreativnější práce, jakou jsem kdy dělala.
Vztah k módě jste měla vždycky?
Ano. Ve čtrnácti jsem se rozhodla, že budu módní návrhářkou, a oděvní návrhářství jsem také vystudovala. Měla jsem štěstí, že jsem se už během studií dostala do vydavatelství, pro které jsem dělala stylistku. V C&A jsem si půjčovala oblečení na focení. Díky skvělým kontaktům s tehdejším týmem mě sami oslovili, zda bych do C&A nechtěla nastoupit.
Vlastně jste si splnila sen.
Přesně tak. Společnost C&A jsem znala, ještě než vstoupila na český trh. Když se v roce 1999 otevírala první prodejna, utekla jsem ze školy a šla se postavit do fronty.
Jaké kousky jsou podle vás nadčasové a neuděláme chybu, když si je koupíme?
Určitě základní kousky, které by neměly chybět v žádném šatníku, jako jsou džíny a basic bavlněná trička. Při prvním nákupu jsem si dvě taková odnesla a vyřadila je až po několika letech. Kvalitu našich produktů velmi dobře hodnotí především naši zákazníci, ale i stylisté, kteří mají možnost srovnání.
Na co při výrobě oblečení momentálně zaměřujete ve firmě největší pozornost?
Určitě musím zmínit materiály, na jejichž výběr a zpracování je nyní kladen velký důraz. Opakovaně jsme jedním z největších odběratelů organické bavlny na světě a v oblasti circular fashion držitelem významných certifikátů.
Jaké trendy nás čekají na podzim a v zimě?
Co se týče trendů, vše se vrací. Nyní to tedy budou klasické, nadčasové kousky, kde hlavní roli hraje střih a kvalitní materiál. Investovala bych do kostýmu se sakem s výraznými rameny, klasickou košili bych nahradila oblekovou vestou a rolákem. Hitem jsou nadále oversize kabáty a kašmírové svetry.
Staráte se o patnáctiletou dceru a třináctiletého syna, jak se vám daří rozložit čas mezi rodinu a práci?
Dobře, děti už jsou velké. Z mateřské jsem se vracela poprvé po deseti měsících a podruhé po roce, především díky vydatné podpoře svého muže a babiček. Moje profese má svá specifika, jako třeba že musím dovolenou přizpůsobovat nadcházejícím kampaním. Jsme o dva až tři měsíce posunutí a v době, kdy se chystáme na letní dovolenou, už pomalu připravuji témata na podzim a zimu.
Říkala jste, že móda je vaší vášní. Týká se to i kosmetiky?
Vůbec! Miluju, když se o mě stará někdo jiný, proto si třeba kosmetiku a masáž dopřávám pravidelně, ale sama péči nedodržuju. Moc se nemaluji, dcera má víc produktů než já. V tomto ohledu mi starost o pleť odpadá. Baví mě ale sledovat influencerky a jejich tipy, jak si líčení zjednodušit.
Máte nějaký rituál, bez kterého se neobejdete?
Jsem ranní ptáče, většinou vstávám kolem půl páté a den začínám krátkou jógovou praxí. Následuje snídaně s velkým hrnkem kávy a instagramem. To všechno musím stihnout dřív, než po bytě začne kdokoli chodit. Je to pro mě absolutní nutnost.