Corollu jsem testovala týden, ale upřímně, první seznámení nedopadlo vůbec dobře – neuměla jsem ji nastartovat. Teď už se tomu směji, ale musela jsem zpátky za technikem a zeptat se. Jsem zkrátka zvyklá na svoje auto, kde se na startování používá klíček, a ne tlačítko. Líbí se mi, že klimatizace se ovládá na samostatném panelu a nemusíte ji nikde hledat. Další důležité ovládací prvky jsou prakticky umístěné na volantu. Navigaci používám dál v telefonu, vlastně jsem tu v autě ani nezapínala. Na velkém displeji jsem měla stále nastavené ovládání rádia, ale syn prozkoumal hodně funkcí a při jízdě mi ukazoval, jak právě pracuje hybridní motor.
„Ocenila jsem výborně tvarovaný volant, pohodlné sedačky a vnitřní prostor, kdy mi připadá Corolla větší zevnitř než zvenku.“
K testu jsem měla slabší verzi, kde spolupracují benzinový motor 1,8 s elektromotorem. Spotřebu jsem při běžné jízdě držela na pěti litrech, ale kdybych si prý na ovládání auta s hybridním pohonem víc zvykla, umí být ještě nižší. Sama bych ale zvolila silnější a dynamičtější provedení s dvoulitrovým motorem, mám ráda rychlá auta. Na druhé straně se mi moc líbí, jak je s charakterem motoru sladěný podvozek, který je hlavně pohodlný a subjektivně nenutí řidiče příliš šlapat na plyn. A nakonec ještě zpátky k tomu mému prvnímu startování: zmáčknout tlačítko samozřejmě umím, ale neslyšela jsem motor, a to mi přišlo divné. Ano, tak tichá Toyota Corolla 1,8 hybrid umí být.
„Mile mě překvapila kvalita materiálů v interiéru, tady není moc co vytknout.“
A víte, co mě na autě bavilo úplně nejvíc? Podlaha v kufru! Z jedné strany má snadno omyvatelný povrch, z druhé příjemný koberec s gumovými kolejničkami. Praktické, funkční, jednoduché.
Eva Bernardová
Eva je zakladatelkou a provozovatelkou jednoho z prvních e-shopů specializovaného na bezlepkové produkty www.elepek.cz. Je členkou asociace výživových poradců a také provozuje poradnu pro lidi s potravinovým omezením.
Je nominovaná na Ženu roku 2019 v kategorii Byznys.