Příčin oslabených vlasů je celá řada, některé, kterým nedokážeme zabránit a jiné, kterým se naopak předcházet dá. Nepodceňujte péči o svou hřívu, s našimi 5 tipy se výsledků dočkáte co nevidět!

Životní rovnováha


Začněme pěkně od začátku. Je jasné, že stav vašich kadeří odráží celkový životní styl, zahrnující stravu, pitný režim, pohyb, dostatek spánku, stres a další. Neznamená to, že byste si nikdy nemohla dát nic nezdravého nebo protáhnout večírek do brzkého rána, ale vše je o rovnováze.

Prokrvování vlasové pokožky


Pokud chcete podpořit růst vlasů a zároveň je posílit, dopřávejte si pravidelnou masáž vlasové pokožky. Zavřete oči a začněte prsty jemně kroužit po pokožce hlavy směrem zepředu dozadu. Na intenzitě postupně přidávejte, ale pouze do té doby, dokud vám to bude příjemné. Brzy začnete cítit, jak se pokožka prokrvuje, což je přesně to, co chcete.

Vyživující zábaly


Vyživující zábaly jsou doplňkem ke klasické vlasové péči. Nepřehánějte to s nimi a používejte přírodní látky, jako jsou kokosový nebo olivový olej, avokádo či med. Zábal nechte na vlasech působit 20-30 minut a poté důkladně opláchněte.

Hra s ohněm


Horký vzduch je přímo noční můrou pro oslabené vlasy! Pokud se stylingu fénem, žehličkou nebo kulmou nedokážete vzdát, snažte se jejich používání omezit na minimum a nikdy nevynechávejte aplikaci ochranného spreje. Alternativou jsou různé účesy, které váš vzhled skvěle oživí.

Méně je více


Čím více produktů budete používat, tím více zatížíte vlasy, a ty oslabené tak mohou mít tendenci vypadávat. Pokud si vyberete skutečně kvalitní produkty, vystačíte si pouze se základem – šampon a balzám doplňte jednou za čas o hloubkově vyživující masku a na konečky naneste posilující péči. Nic víc nepotřebujete!

TIP: K péči o oslabené vlasy s tendencí vypadávat použijte novou řadu Botanic Therapy od Garnier s obsahem posilujícího ricinového oleje a mandlového oleje pro obnovu vlasového vlákna. Účinné složení s přírodními ingrediencemi dodá vašim vlasům lesk a vitalitu.

  9:52,  aktualizováno  26. března 2019 10:29