Diskuze

Metal Gear Solid: Rising bude akce hustá tak, že by se dala krájet

Nový přírůstek do rodiny špionážních her razantně mění styl. Místo plíživého schovávání zde budeme moci rozsekat vše, co nám přijde pod čepel katany.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mechwarrior

9. 7. 2010 14:32
:)

ten melón na záver ma dostal :) ale zpomalovanie času si mohli odspustiť, už je to v každej hre a pôsobí to príliš samoúčelne.

0 0
možnosti

Vymáčknutý jebák

9. 7. 2010 16:12
Re: Strejdomrd

Kdyby si se jen trochu zamyslel, tak by jsi zjistil že zrovna tady to zpomalování času není moc samoúčelné.

0 0
možnosti

mechwarrior

9. 7. 2010 17:44
Re: Re: Strejdomrd

jebak: ak nie je samoúčelné spomaliť čas na naporcovanie nepriatela pričom stačí jeden priečny cut cez telo bez spomalenia tak potom už neviem ČO je samoúčelnejšie. U bullet-time je to jasné, spomaliť čas na rýchle a presné zacielenie, tu cieliť prakticky netreba, stačí byť natočený k nepriateĺovy a seknúť, je prakticky jedno kam to dostane je po ňom. Ale ak to bude možné vypnúť tak nie je čo namietať.

0 0
možnosti

Oldais

10. 7. 2010 1:42
Re: Re: Re: Strejdomrd

neumis cist? podle toho jak rozsekas mecha, tak podle toho z nej pak dostanes bud to a nebo ono, takze to nejaky smysl ma hej?

0 0
možnosti

mechwarrior

10. 7. 2010 9:02
Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

vnútornsti z neho získaš rezom cez trup, to čo má v končatinách useknútím končatín, hlavu useknutím hlavy, lenže to všetko môžeš spraviť aj po jeho zabití.. zpomalovanie nepotrebuješ. Nehovoriac o tom, že bez neho by to bola výzva a lepší pocit po rýchlom seknutí na správne miesto ... ale ako som písal, ak to bude možné vypnúť tak super.

0 0
možnosti

Vymáčknutý jebák

10. 7. 2010 15:38
Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

Ty to evidentně vůbec nechápeš.

0 0
možnosti

mechwarrior

11. 7. 2010 11:42
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

jebák: tak mi to vysvetli, nechám sa poučiť :-/

0 0
možnosti

Rejpal1456

12. 7. 2010 19:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

Velice jednoduché čobolíku, kdyz cas nezpomalis a seknes ho napul a zasahnes u toho i hlavu tak z nej nedostanes informace ani po smrti i kdyby ses u toho po...! Neni tak těžké pochopit proč je v této hře zpomalení času! Nebo snad ano?

0 0
možnosti

mechwarrior

13. 7. 2010 11:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

a prečo by som mu mal zasiahnuť hlavu ? stačí ak nebude hráč úplné nemehlo a nemôže sa stať, že by sekol niekam kam by nemal. Ty zrejme budeš také nemehlo ;-)

0 0
možnosti