Konzolové střílečky postrádají inovace

  • 17
Žánru dominuje PC.

GoldenEye 007S velkou vervou se pustil do kritiky současných konzolových stříleček nahlížených z perspektivy vlastních očí vývojář Martin Hollis. Ten kdysi pracoval ve studiu Rare a pracoval na legendárních střílečkách Golden Eye a Perfect Dark pro konzoli Nintendo 64.

"Myslím, že konzole od té doby (kdy vzniklo Golden Eye) ztratily hodně z toho, jak dobře tam měly střílečky z pohledu první osoby našlápnuto. Dnes se zajímavé věci v tomto žánru odehrávají na PC."

Podle jeho názoru jsou nyní konzolové a PC střílečky určeny pro rozdílné publikum a i se jinak hrají. I přes přítomnost online režimů podle něj konzolové tituly nabízejí spíše "osamělé" hraní. Naráží zejména na to, že za "jeho časů" se u stříleček scházeli hráči v jedné místnosti.

Těžko říci, zda je přesvědčen, že PC hráči se dodnes scházejí u jedné klávesnice, ale svůj povzdech uzavírá tím, že střílečky na PC přinášejí více inovací.

Zdroj: CVG